Vreau să devin client PPC! Cu noul flux de contractare, e mai simplu, mai rapid, mai eficient
Fără drumuri, fără hârtii, fără să pierzi energie. De acum e mai simplu să închei un contract de furnizare energie electrică sau gaze naturale ori să-ți achiziționezi servicii pentru casă. Fie că vrei să schimbi furnizorul, fie că îți dorești alte produse și servicii din portofoliul nostru, acum poți face totul 100% online, simplu, rapid și eficient. Tot procesul durează mai puțin de 10 minute. Încearcă acum noul flux de contractare online!
Contract online pentru furnizare energie electrică și gaze naturale
Nu vrem să pierzi prea mult timp pentru a încheia un contract cu noi, așa că am simplificat tot procesul. De acum, durează doar câteva minute să devii client PPC. Și poți face acest lucru de oriunde și oricând.
Beneficii
-
Informații generale
-
Ofertă
-
Informații finale
-
Contractul tău
-
Ofertă
-
Informații finale
-
Contractul tău
- Nume complet: Completează cu numele tău de familie și prenumele. Asigură-te că nu există erori de tastare.
- Adresă de e-mail: Folosește o adresă de e-mail validă. Documentele contractuale și factura vor fi trimise la această adresă de e-mail.
- Număr de telefon: Completează un număr de telefon mobil pe care îl folosești frecvent
de găsesc codul locului de consum (POD/CLC)?
Asigură-te că informațiile de mai jos sunt corecte și completează numărul de telefon și adresa de e-mail.
Dacă nu ai primit codul de validare așteaptă să expire termenul de valabilitate de 04:00 minute.
Ulterior, închide procesul de contractare și reaccsează-l. Asigură-te ca adresa de e-mail este corect introdusă, în pasul anterior.
Inserează codul pe care l-ai primit pe adresa de e-mail completată în pasul anterior. Codul este valabil 04:00 minute.
Codul locului de consum (POD) reprezintă un cod unic asociat fiecărui loc de consum și este folosit pentru a identifica în mod specific adresa la care este furnizat serviciul de energie electrică. Acest cod facilitează gestionarea contractelor, facturarea și monitorizarea consumului de energie pentru fiecare loc în parte.
Informația se găsește pe pagina a doua a facturii de energie electrică adesea lângă adresa locului de consum.
Consum anual estimat (kWh) se referă la volumul total de energie electrică pe care preconizezi că îl vei folosi într-un an. Estimarea consumului anual se obține prin totalizarea consumului lunar specificat în convenție.
Pentru a continua, este necesar să selectezi locul de consum pentru care ai un contract activ sau dacă eșți client nou, să completezi datele locului de consum:
Pentru a continua, vă rugăm să alegeți unul dintre serviciile disponibile:
Valoarea estimată reprezintă valoarea pe care o poate avea factura ta, luând în considerare anumite tarife la momentul afișării produselor disponibile la vânzare.
Valoarea facturii este o valoarea estimativă și poate varia în funcție de consum și alte produse contractate pe acel loc de consum (ex. aparat de aer condiționat etc).
Prețul enegiei electrice afișat este un preț care nu conține toate taxele și tarifele reglementate.
Indexul actual se obține de pe contorul aflat la adresa pentru care se realizează demersurile de contractare.
*pentru contoarele cu mai multe ecrane, informația corectă se găsește pe ecranul 1.8.0
Ultimul index facturat de furnizorul anterior poate fi găsit pe desfășurătorul facturii.
Convenția de consum reprezintă cantitatea de energie electrică care poate sta la baza emiterii facturilor estimative în lunile în care nu este disponibil un index real.
Valorile sunt completate automat, însă pot fi ajustate în concordanță cu obiceiurile tale de consum.
Verifică informațiile privind distribuitorul și furnizorul și completează detaliile privind indexul aferente locului de consum selectat anterior.
Declarația pe propria răspundere confirmă că ai dreptul de folosință asupra imobilului pentru care intenționezi să închei sau să modifici un contract de furnizare a energiei electrice.
Asigură-te că informațiile despre adresa de domiciliu și cele din cartea de identitate sunt corecte și complete.
Acordul privind comunicarea de marketing pentru produsele de energie electrică și gaze naturale ne permite să îți comunicăm informații relevante despre produsele și serviciile noastre, cum ar fi oferte, promoții sau modificări tarifare.
Acordul de comunicare de marketing pentru produsele sau serviciile destinate casei are rolul de a stabili termenii și condițiile prin care îți putem comunica ofertele în legătură cu produsele sau serviciile speficice casei.
Acordul de comunicare de marketing pentru comunicări comerciale personalizate semnat este un document legal care ne permite utilizarea datelor personale în scopuri de marketing.
Când contractul tău este finalizat, în ultima comunicare pe care o vei primi vei găsi toate informațiile necesare pentru activarea contului tău myPPC.
Prin completarea informațiilor de mai jos, îți exprimi preferințele în ceea ce privește comunicarea în scop de marketing, pe durata acestui contract.
Modifică câmpurile în funcție de istoricul tău și obiceiurile de consum, astfel încât acestea să reflecte cât mai precis consumul tău lunar real. Asigură-te că noua valoare a consumului este identică cu valoarea transmisă în pașii anteriori.
Numar cerere:
Prenume si nume:
CNP:
Email:
Telefon:
Judet:
Localitatea:
Strada:
Numar:
Bloc:
Scara:
Apartament:
Contractul tău a fost emis cu succes.
Documentele pentru încheierea contractului au fost transmise pe e-mail, dar le poți descărca și de mai jos.
- Plata în tranșe egale
- Livrare și instalare incluse în preț
- Tehnologie de ultimă generație
- Garanție extinsă
Specificații tehnice
- Eficiență energetică apă caldă: Clasa A
- Eficiență energetică de încălzire: Clasa A
- Display LCD
- Tehnologie de condensare
- Presiune maximă de 6-7 bar
- Plata în tranșe egale
- Livrare în 72 de ore
- Instalare inclusă în preț
- Instalare în maximum 4 zile
Specificații tehnice
- Clasă energetică răcire: A++
- Motor cu funcție de autocurățare
- Funcție Wi-fi încorporată
- Alte opțiuni extra în funcție de model
- 2 intervenții anuale pentru reparații ale instalației electrice
- o asigurare gratuită, care acoperă plata facturilor
- 2 intervenții anuale pentru reparații ale instalației electrice
- o asigurare gratuită, care acoperă plata facturilor
- În plus, poți solicita până la 2 intervenții ce includ deplasarea, manopera și piesele de schimb, în valoare maximă de 500 lei (TVA inclus) per intervenție.
- 2 intervenții anuale pentru reparații casnice pentru produse de tip termohidraulic, reparații ale instalației electrice, instalației de gaz, instalației de alimentare cu apă și canalizare, servicii de lăcătușărie, reparații ale tâmplăriei).
- o asigurare gratuită, care acoperă plata facturilor.
- 2 intervenții anuale pentru reparații casnice pentru produse de tip termohidraulic, reparații ale instalației electrice, instalației de gaz, instalației de alimentare cu apă și canalizare, servicii de lăcătușărie, reparații ale tâmplăriei).
- o asigurare gratuită, care acoperă plata facturilor.
- În plus, poți solicita până la 2 intervenții ce includ deplasarea, manopera și piesele de schimb, în valoare maximă de 750 lei (TVA inclus) per intervenție.
- verificarea tehnică periodică a instalației de gaz și a centralei termice
- 2 intervenții anuale pentru reparații ale centralei termice și reparații ale instalației de gaz.
- verificarea tehnică periodică a instalației de gaz și a centralei termice
- 2 intervenții anuale pentru reparații ale centralei termice și reparații ale instalației de gaz.
- verificarea tehnică periodică a instalației de gaz și a centralei termice
- 2 intervenții anuale de urgență pentru reparații casnice.
- verificarea tehnică periodică a instalației de gaz și a centralei termice
- 2 intervenții anuale de urgență pentru reparații casnice.
- 1 intervenție anuală per aparat de aer condiționat, pentru servicii de curățare și igienizare
- 2 intervenții anuale de urgență pentru reparații de aer condiționat și ale instalației electrice, pe o perioadă contractuală de 24 de luni.
- Verificare parametrii de funcționare aer condiționat
- Inspectare vizuală stare aparat și traseu frigorific
- Curățare filtre de praf
- Curățare vaporizator și tăviță condens
- Curățare flapsuri dirijare aer și ventilator unitate internă
- 1 intervenție anuală pentru două aparate de aer condiționat, aflate la aceeași adresă, pentru servicii de curățare și igienizare.
- 2 intervenții anuale pentru reparații aer condiționat și reparații ale instalației electrice, pe o perioadă contractuală de 24 de luni.
- Verificare parametrii de funcționare aer condiționat
- Inspectare vizuală stare aparat și traseu frigorific
- Curățare filtre de praf
- Curățare vaporizator și tăviță condens
- Curățare flapsuri dirijare aer și ventilator unitate internă
- 1 intervenție anuală pentru trei aparate de aer condiționat, aflate la aceeași adresă, pentru servicii de curățare și igienizare.
- 2 intervenții anuale pentru reparații aer condiționat și reparații ale instalației electrice și pe o perioadă contractuală de 24 de luni.
- Verificare parametrii de funcționare aer condiționat
- Inspectare vizuală stare aparat și traseu frigorific
- Curățare filtre de praf
- Curățare vaporizator și tăviță condens
- Curățare flapsuri dirijare aer și ventilator unitate internă
Adresa de livrare și instalare face referire la locul la care ai nevoie de produsul ales.
Adresa de facturare este adresa la care primești factura de energie electrică/gaze naturale și va include tranșele produsului ales.
Cele două adrese pot să fie diferite sau nu, în funcție de opțiunile tale.
Selectează sau adaugă o adresă de livrare a produsului selectat anterior. Adresa de livrare poate să difere de adresa locului de consum pentru care contractezi online un produs/serviciu PPC
Completează informațiile necesare pentru livrarea produsului selectat la adresa dorită.
Titular
Numar cerere:
Prenume si nume:
CNP:
Email:
Telefon:
Judet:
Localitatea:
Strada:
Numar:
Bloc:
Scara:
Apartament:
-
-
-
-
-
Ofertă
-
Informații finale
-
Contractul tău
Valabilitare cod 2:00 [PHP]
Nu există date disponibile.
Sistemul nu a putut sa citeasca informatiile din fisierul incarcat. Te rugam sa incarci o imagine mai clara.[PHP]
Numar cerere: D-7346287 (Salesforce)
Prenume si nume: Ion Popescu (Salesforce)
CNP: 1000000000000 (Salesforce)
Email: ion.popescu@gmail.com (Salesforce)
Telefon: 0700000000 (Salesforce)
- ⚡PPC Relaxat (Salesforce)
- 📄Factura electronica activata (Salesforce)
- 💰Pret final: 0.68 Lei/kWh (Salesforce)
- 📅Perioada de garanție preț: 12 luni (Salesforce)
Judet: Bucuresti (Salesforce)
Localitatea: Bucuresti (Salesforce)
Sector: 3 (Salesforce)
Strada: Panu Anastase (Salesforce)
Numar: 17 (Salesforce)
Bloc: D3 (Salesforce)
Scara: A (Salesforce)
Apartament: 6 (Salesforce)
Adresa de livrare și instalare face referire la locul la care ai nevoie de produsul ales.
Adresa de facturare este adresa la care primești factura de energie electrică/gaze naturale și va include tranșele produsului ales.
Cele două adrese pot să fie diferite sau nu, în funcție de opțiunile tale.
Selectează sau adaugă o adresă de livrare a produsului selectat anterior. Adresa de livrare poate să difere de adresa locului de consum pentru care contractezi online un produs/serviciu PPC
Completează informațiile necesare pentru livrarea produsului selectat la adresa dorită.
Titular
Numar cerere: D-7346287 (Salesforce)
Prenume si nume: Ion Popescu (Salesforce)
CNP: 1000000000000 (Salesforce)
Email: ion.popescu@gmail.com (Salesforce)
Telefon: 0700000000 (Salesforce)
- ⚡PPC Relaxat (Salesforce)
- 📄Factura electronica activata (Salesforce)
- 💰Pret final: 0.68 Lei/kWh (Salesforce)
- 📅Perioada de garanție preț: 12 luni (Salesforce)
Judet: Bucuresti (Salesforce)
Localitatea: Bucuresti (Salesforce)
Sector: 3 (Salesforce)
Strada: Panu Anastase (Salesforce)
Numar: 17 (Salesforce)
Bloc: D3 (Salesforce)
Scara: A (Salesforce)
Apartament: 6 (Salesforce)
Semnătură
Contractul a fost emis cu succes!
Documentele pentru încheierea contractului le primești pe e-mail, dar poți să le descarci și de mai jos.
Contractare online pentru servicii cu valoare adăugată
Tu alegi, noi livrăm și instalăm – atât de simplu este. De acum, poți să comanzi 100% online serviciile cu valoare adăugată din oferta noastră. Fie că vrei un aparat de aer condiționat performant, ai nevoie de o centrală termică pentru a-ți optimiza consumul de energie și reduce costurile pe termen lung sau ești interesat de servicii de asistență & service, tot ce trebuie să faci este să începi procesul de contractare online. Dacă ești client PPC, cumperi online, rapid și simplu, produse și servicii pentru casa ta! În cazul în care nu ai un contract de energie electrică sau gaze naturale încheiat cu noi, lasă-ne datele tale și te vom contacta în cel mai scurt timp.
Beneficii
Întrebări frecvente
Dacă vrei să închei un contract pentru un loc de consum nou, dar nu știi ce furnizor de energie electrică/gaze naturale să alegi, ia în calcul pe lângă ofertele pe care le pune fiecare la dispoziția consumatorilor și celelalte servicii incluse.
La PPC, poți alege din mai multe produse de energie electrică/gaze naturale, în funcție de nevoile tale, și ai posibilitatea să adaugi pe același contract și un aparat de aer condiționat, o centrală termică sau servicii de asistență & service. În plus, ai la dispoziție numeroase servicii digitale: poți activa factura electronică, poți să-ți faci cont myPPC, care îți oferă, printre altele, acces la un grafic de consum, pentru a urmări evoluția sa de-a lungul timpului, și poți folosi myEnergy Coach pentru a primit recomandări personalizate, astfel încât să-ți optimizezi consumul.
Analizează ofertele și alege un furnizor de energie potrivit nevoilor tale!
21Înainte de a începe procesul de contractare online, asigură-te că ai la îndemână cartea de identitate și o factură de energie electrică/gaze naturale de la actualul tău furnizor, ca să identifici mai ușor informațiile necesare referitoare la locul de consum. Formatul acceptat pentru documente este .jpeg sau .png, iar dimensiunea maximă – 500 KB.
Da, poți comanda online atât aparate de aer condiționat și centrale termice, cât și servicii de asistență & service. Pentru aparate de aer condiționat și centrale termice, ai posibilitatea de a plăti în tranșe egale. Vei ști, în momentul contractării online, care va fi valoarea tranșelor, după ce selectezi numărul acestora. Beneficiezi de până la 36 de tranșe egale, iar livrarea și instalarea sunt incluse în preț.
În cazul în care nu ai documentele la îndemână sau intervin diverse situații care te împiedică să finalizezi procesul de contractare online, nu te preocupa, vei fi contactat în cel mai scurt timp de un reprezentant PPC.
Nu este obligatoriu să ai un cont myPPC pentru a cumpăra online un produs sau serviciu din oferta noastră, însă îți recomandăm să îți creezi un cont, pentru a beneficia de toate avantajele online:
- transmiți indexul pentru energie electrică și gaze naturale;
- gestionezi mai multe locuri de consum, indiferent dacă ești titular de contract sau nu;
- ai acces la un grafic de consum pentru a face comparații;
- îți actualizezi datele de contact și setezi preferințele pentru notificări și mesaje promoționale;
- dacă ești titular de contract, ai acces la PPC myEnergy Coach, singura platformă smart care-ți arată cum să consumi energie mai eficient;
- vezi în aplicație documentele contractuale, dacă ești titular de contract.