Aplicația myPPC

Noua aplicație myPPC

Cu aplicația myPPC, disponibilă pentru mobil și desktop, vei avea acces la toate informațiile de care ai nevoie.

Descarcă myPPC

Aplicația myPPC

Cu aplicația myPPC, disponibilă pentru mobil și desktop, vei avea acces la toate informațiile de care ai nevoie.

Câștigi timp și ai numeroase avantaje

Îți administrezi cu ușurință contractele de energie electrică sau gaze naturale și soliciți ajutor în orice problemă, direct de pe telefonul mobil
Ai acces la toate informațiile – asigură-te că ai versiunea actualizată, disponibilă din Google Play Store, AppStore ori AppGallery
Poți transmite indexul și poți plăti rapid factura de energie electrică și gaze naturale

Ai avantaje multiple cu aplicația myPPC

Serviciile noastre sunt gândite pentru confortul tău de zi cu zi. Cu aplicația myPPC îți administrezi cu ușurință contractele de energie electrică sau gaze naturale, soliciți ajutorul în orice problemă, direct de pe telefonul mobil.

Întrebări frecvente
Creare cont
Autentificare
Resetare parola
De ce ți se solicită introducerea Codului Numeric Personal (CNP)?

Codul numeric personal este principalul identificator pentru utilizarea contului myPPC și îți oferă unicitate. Relația Cod Numeric Personal (CNP) și serviciul myPPC este de 1 la 1, astfel că tu, ca utilizator, nu poți avea două conturi myPPC cu același CNP.

CNP-ul utilizatorului myPPC nu este relaționat cu CNP-ul titularului contractului de furnizare (înscris în contract). În plus, solicitarea Codului Numeric Personal ne ajută: să asigurăm un nivel ridicat de securitate al conturilor create pe platformele digitale; să păstrăm integritatea și confidențialitatea datelor cu caracter personal; să diminuăm riscurile legate de accesul neautorizat la platformele digitale și mai ales riscurile legate de furturile de identitate prin crearea de conturi de către persoane neautorizate; să respectăm obligațiile privind menținerea acurateței datelor cu caracter personal.

Ce poți face în situația în care primești eroare "CNP deja definit"?

În primul rând, te sfătuim să verifici dacă mai ai un cont myPPC în care ai introdus CNP-ul și pe care nu l-ai mai folosit de mult timp, din varii motive. În cazul în care ai deja un cont, dar nu îți mai amintești parola cu care îl accesai folosește opțiunea Ai uitat parola? și urmează pașii de resetare.

În al doilea rând, este foarte important să verifici dacă o altă persoană (familie, prieteni, cunoștințe, chiriaș) a folosit CNP-ul tău atunci când și-a creat un cont myPPC. În această situație, te sfătuim să discuți cu persoana în cauză să șteargă contul și să își creeze unul cu propriile date personale.
În cazul în care nu știi cine s-a folosit de CNP-ul tău, atunci îți recomandăm să te adresezi organelor de cercetare penală sau ANSPDCP, iar nouă să ne comunici pe adresa dpo.furnizare@ppcgroup.com faptul că CNP-ul tău este folosit de o terță persoană.

Poți folosi același Cod Unic de Identificare (CUI) la crearea mai multor conturi myPPC?

Da, poți crea unul sau mai multe conturi myPPC cu același Cod Unic de Identificare. Nu uita, însă, că pentru fiecare cont myPPC pe care îl creezi trebuie să folosești adrese de e-mail și numere de telefon distincte.

De ce ți se solicită Codul Unic de Identificare la crearea unui cont myPPC?

Codul Unic de Identificare (CUI) are ca scop asigurarea unei potriviri între sistemele interne și utilizatorii conturilor create pe platformele digitale.

Aplicația se blochează sau se încarcă foarte greu, iar apoi primești un mesaj „Eroare de comunicare cu serviciile PPC“.

Se poate întâmpla ca în momentele de vârf ale lunii, atunci când se emit facturi sau este perioada de transmitere index, aplicația myPPC să se blocheze sau să genereze mesajul „Eroare de comunicare cu serviciile PPC“. În acest caz, te sfătuim să reîncerci accesarea contului după 30 de minute sau să folosești aplicațiile mobile – Android, iOS sau Huawei.

Nu te poți autentifica în contul myPPC. Ce poți face?

Contul myPPC poate fi accesat folosind adresa de e-mail sau numărul de telefon mobil și parola stabilite la momentul creării contului. Astfel, când primești o eroare de autentificare, asigură-te că: Datele tale (numele utilizatorului și parola) au fost introduse corect; Numărul de telefon este introdus corect în format internațional (+40), de exemplu +40722 180 888; Nu ai spații suplimentare înainte sau după nume utilizator și parolă; Browserul – în cazul în care folosești aplicația web – (Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer) îți precompletează numărul de telefon corect în format internațional (+40), dacă ai această opțiune activată.

De ce este nevoie să introduci numele utilizatorului și parola de fiecare dată când accesezi aplicația?

Aplicațiile mobile – Android și iOS, permit păstrarea autentificării sau autentificarea cu date biometrice. În condiții excepționale, însă, poți fi nevoit să introduci parola contului. Numele tău de utilizator va apărea constant în ecranul Autentificare.

Ți se solicită să introduci date personale din contract la autentificarea în aplicație. De ce?

Deși datele cu caracter special (Cod Numeric Personal – CNP – pentru persoane fizice, Cod Unic de Înregistrare – CUI – pentru persoane juridice, numărul de telefon mobil în format internațional și adresa de e-mail) sunt date care într-adevăr se regăsesc și pe contractul de furnizare energie, acestea sunt solicitate pentru a înregistra utilizatorul aplicației myPPC. Acesta poate fi titularul contractului, dar poate fi si un alt membru al gospodăriei, care dorește să aibă acces la opțiunile din aplicație, dar care nu este titularul contractului

Menționăm faptul că datele din contract și cele pe care ni le furnizezi la accesarea contului myPPC sunt păstrate în baze de date separate și securizate.

Nu poți reseta parola contului, deși ai introdus corect codul de validare. Ce poți face?

Dacă ai solicitat resetarea parolei, iar la introducerea codului de validare primit pe e-mail sau pe numărul de telefon asociat contului ți se returnează mesajul „Cod OTP incorect“, atunci: Asigură-te că ai scris codul corect în câmpul dedicat.

Încerci să resetezi parola, însă nu primești codul de resetare parolă. Cum procedezi mai departe?

În primul rând, asigură-te că solicitarea de resetare parolă a fost făcută cu adresa de e-mail sau numărul de telefon cu care ai creat contul tău myPPC.
Asigură-te că numărul de telefon este introdus în format internațional (+40). De exemplu: +40722 180 888.
Poți să folosești fie numărul de telefon, fie adresa de e-mail atunci când dorești să recuperezi parola. Dacă ai făcut solicitarea de resetare parolă cu adresa de e-mail și nu ai primit codul de validare în Inbox, te rugăm să verifici și directorul Spam.