Cum soliciți modificarea tehnică a instalației existente?
Cum pot solicita modificarea tehnică?
Poți solicita modificarea tehnică, rapid și simplu, prin completarea datelor tale în Formularul de contact:
- Codul de plată atribuit locului de consum (îl găsești pe prima pagină a facturii)
- Codul de client (îl găsești pe prima pagină a facturii)
- Numele și prenumele persoanei care face solicitarea
- Numărul de telefon și adresa de e-mail ale solicitantului.
După completarea formularului, vei primi pe e-mail o confirmare a înregistrării solicitării.
Ce este avizul tehnic de racordare?
Avizul Tehnic de Racordare constituie avizul scris, valabil numai pentru un anumit amplasament, care se emite la cerere de către operatorul de rețea asupra posibilităților și condițiilor de racordare la rețeaua electrică.
Utilizatorii rețelelor electrice au obligația solicitării avizului tehnic de racordare sau a actualizării acestuia, după caz, înainte de a începe executarea instalației de utilizare care urmează să fie racordată la rețeaua electrică, respectiv modificarea celei existente.
Unde pot depune documentația pentru emiterea avizului tehnic de racordare?
Poți depune documentaţia pentru emiterea avizului tehnic de racordare:
- online prin Formularul de contact
- în centrele de relaţii cu clienţii ale operatorului de reţea
- în magazine (vezi harta magazinelor aici).
Modificările tehnice pot implica înlocuirea branșamentului aerian cu unul subteran sau invers, precum și mutarea poziției contorului.
Pentru efectuarea acestor solicitări este necesară emiterea unui nou aviz tehnic de racordare. Costurile vor fi achitate de către solicitant.