Aplicația myPPC

Cu aplicația myPPC, disponibilă pentru mobil și desktop, ai acces la toate informațiile de care ai nevoie.

Descarcă myPPC

Aplicația myPPC

Poate că unii se întreabă cum să-și facă viața mai ușoară.

Noi nu! Noi doar îți oferim confortul zilnic, direct de pe telefonul tău mobil, cu aplicația myPPC.

Câștigi timp cu transmiterea indexului de consum și plățile facturilor, și te bucuri de confortul gestionării solicitărilor tale de oriunde, oricând.

1
Plătești facturile simplu și rapid
2
Transmiți indexul de consum energie și gaze naturale
3
Gestionezi mai multe locuri de consum
4
Îți actualizezi datele, gestionezi notificările și activezi factura electronică
5
Transmiți solicitări și intri în legătură cu un reprezentant
6
Ești la curent cu produsele și ofertele PPC
plata online myppc
index myppc
locuri de consum myppc
contul meu myppc
produse si oferte myppc

Cu aplicația myPPC, plătești simplu și rapid facturile la energie și gaze naturale folosind orice card. Poți alege să folosești cardul salvat în aplicație sau să introduci noi date de card, inclusiv să faci plata prin Google Pay.

Cum plătești facturile? Simplu, urmând pașii de mai jos:

  • Primești notificare în aplicație atunci când factura este emisă, și poți verifica totalul de plată în secțiunea Sold.
  • După efectuarea plății, un mesaj de confirmare este trimis instant pe e-mail.
  • În secțiunea Plăți, găsești detalii despre toate plățile făcute, inclusiv data și suma achitată pentru fiecare loc de consum gestionat în aplicația myPPC.

Aplicația myPPC permite transmiterea, urmărirea și evaluarea consumului de energie în secțiunea Index.

Dacă ai notificările activate, vei primi un mesaj atunci când este timpul să transmiți indexul de consum pentru energie electrică și gaze naturale.

Accesând meniul Index, secțiunea Transmite, poți comunica rapid consumul. În același meniu, poți vedea și istoricul indexului transmis și poți vedea comparația între consumul actual și cele anterioare sub formă de tabel, sau sub formă de grafic.

De asemenea, ai acces transparent la informații despre Convenția de consum, unde poți vedea care sunt cantitățile estimate de energie pe care le consumi lunar, în mc sau kWh. Atunci când nu transmiți consumul „autocitit” și nici distribuitorul nu face o citire, vei fi facturat conform acestei estimări.

Aplicația myPPC îți permite adăugarea și gestionarea locurilor de consum, indiferent dacă ești titular de contract, sau nu.

Folosind codul de plată și codul de client, disponibile pe factură, poți adăuga locul de consum dorit din meniul Contul meu, secțiunea Locuri de consum.

Odată adăugat un loc de consum, aplicația oferă posibilitatea de a plăti facturile și de a transmite indexul pentru acea adresă. Această funcționalitate este utilă pentru chiriași, care de obicei nu sunt titularii contractelor, dar doresc să se ocupe personal de plata facturilor de utilități, cât și pentru cei care vor să preia responsabilitatea gestionării facturilor și indexurilor pentru locurile de consum ale familiei sau prietenilor.

În aplicația myPPC, îți poți actualiza datele de contact și seta preferințele pentru notificări și pentru mesajele promoționale, din meniul Contul meu. Tot din același meniu, poți activa și factura electronică prin e-mail sau SMS.

Modificările datelor de contact pot fi făcute foarte ușor din secțiunea Date de contact, acolo unde poți schimba numele, adresa de e-mail și numărul de telefon.

Din același meniu, poți opta să primești factura electronică pe e-mail sau prin SMS, și poți configura notificările pentru emiterea facturii, transmiterea indexului, confirmarea plății și canalul preferat, fie e-mail sau notificare push.

De asemenea, poți gestiona tipurile de mesaje despre noile oferte și produse disponibile pe care îți dorești să le primești.

În aplicația myPPC, poți trimite solicitări direct către PPC, apela serviciul call-center sau programa o vizită într-un magazin PPC. Pentru a solicita informații sau a semnala situații, folosește formularul din meniul Contact, secțiunea Înregistrează o solicitare. Selectează locul de consum și scrie mesajul dorit.

Dacă preferi să discuți telefonic, accesează secțiunea Apelează Call-Center.

Pentru o întâlnire față în față, mergi la secțiunea Programează o vizită în magazinele noastre, alegi magazinul din orașul tău pe harta afișată și stabilești data și ora potrivite pentru tine.

În aplicația myPPC, secțiunile Gaze naturale, Energie electrică și Oferte îți oferă detalii despre cele mai noi oferte disponibile. Ai acces rapid la oferte pentru gaze naturale și energie electrică destinate clienților rezidențiali.

În secțiunea Oferte, poți descoperi servicii și produse cu valoare adăugată, inclusiv asistență, aparate de aer condiționat, centrale termice, reparații de urgență și verificări periodice obligatorii, pentru a beneficia de confort, siguranță și eficiență suplimentară.

Câștigă timp cu aplicația myPPC și bucură-te de numeroase avantaje

Poate că unii se întreabă cum să-și gestioneze mai eficient contractele de energie electrică și gaze naturale.

Noi nu! Noi doar îți oferim myPPC, care îți permite să administrezi contractele la energie electrică și gaze naturale și să soliciți ajutor direct de pe telefonul mobil, oricând și oriunde.

Află părerea clienților despre contul myPPC

Mariana
București

Mie personal îmi place mult aplicația, este foarte utilă din mai multe motive. Vă dau doua exemple: pot să trimit indexul și așa nu vor fi probleme de consum și încă un motiv ar fi că pot plăti factura imediat!

*Nota acordată este oferită de clienții PPC în chestionarul de recomandare desfășurat anual.
Rada
Tulcea

Aplicația myPPC este cea mai bună aplicație din domeniu, de departe, față de alte aplicații ale altor furnizori de energie.

*Nota acordată este oferită de clienții PPC în chestionarul de recomandare desfășurat anual.
Constantin
Giurgiu

Aplicația My PPC are un aspect îmbunătățit și de asemenea are în ecranul principal Index Vechi și Index Nou și a preluat datele din aplicația veche.

*Nota acordată este oferită de clienții PPC în chestionarul de recomandare desfășurat anual.
Daniela
București

O bună comunicare cu clientul (e-mail-uri de înștiințare asupra facturilor emise, dar și de confirmare a plăților efectuate), aplicația PPC unde poți regăsi date despre consum, facturi, plăți efectuate/datorate, datele tale de client, servicii oferite, abonamente de mentenanță, oferte

*Nota acordată este oferită de clienții PPC în chestionarul de recomandare desfășurat anual.
Mihaela
București

Ușurința cu care se poate folosi aplicația myPPC pentru transmiterea lunară a index-ului de consum, efectuarea on line a plăților și vizualizarea consumului de energie pe perioade anterioare mai lungi.

*Nota acordată este oferită de clienții PPC în chestionarul de recomandare desfășurat anual.
Întrebări frecvente
Creare cont
Autentificare
Resetare parola
De ce ți se solicită introducerea Codului Numeric Personal (CNP)?

Codul numeric personal este principalul identificator pentru utilizarea contului myPPC și îți oferă unicitate. Relația Cod Numeric Personal (CNP) și serviciul myPPC este de 1 la 1, astfel că tu, ca utilizator, nu poți avea două conturi myPPC cu același CNP.

CNP-ul utilizatorului myPPC nu este relaționat cu CNP-ul titularului contractului de furnizare (înscris în contract). În plus, solicitarea Codului Numeric Personal ne ajută: să asigurăm un nivel ridicat de securitate al conturilor create pe platformele digitale; să păstrăm integritatea și confidențialitatea datelor cu caracter personal; să diminuăm riscurile legate de accesul neautorizat la platformele digitale și mai ales riscurile legate de furturile de identitate prin crearea de conturi de către persoane neautorizate; să respectăm obligațiile privind menținerea acurateței datelor cu caracter personal.

Ce poți face în situația în care primești eroare "CNP deja definit"?

În primul rând, te sfătuim să verifici dacă mai ai un cont myPPC în care ai introdus CNP-ul și pe care nu l-ai mai folosit de mult timp, din varii motive. În cazul în care ai deja un cont, dar nu îți mai amintești parola cu care îl accesai folosește opțiunea Ai uitat parola? și urmează pașii de resetare.

În al doilea rând, este foarte important să verifici dacă o altă persoană (familie, prieteni, cunoștințe, chiriaș) a folosit CNP-ul tău atunci când și-a creat un cont myPPC. În această situație, te sfătuim să discuți cu persoana în cauză să șteargă contul și să își creeze unul cu propriile date personale.
În cazul în care nu știi cine s-a folosit de CNP-ul tău, atunci îți recomandăm să te adresezi organelor de cercetare penală sau ANSPDCP, iar nouă să ne comunici pe adresa dpo.furnizare@ppcgroup.com faptul că CNP-ul tău este folosit de o terță persoană.

Poți folosi același Cod Unic de Identificare (CUI) la crearea mai multor conturi myPPC?

Da, poți crea unul sau mai multe conturi myPPC cu același Cod Unic de Identificare. Nu uita, însă, că pentru fiecare cont myPPC pe care îl creezi trebuie să folosești adrese de e-mail și numere de telefon distincte.

De ce ți se solicită Codul Unic de Identificare la crearea unui cont myPPC?

Codul Unic de Identificare (CUI) are ca scop asigurarea unei potriviri între sistemele interne și utilizatorii conturilor create pe platformele digitale.

Aplicația se blochează sau se încarcă foarte greu, iar apoi primești un mesaj „Eroare de comunicare cu serviciile PPC“.

Se poate întâmpla ca în momentele de vârf ale lunii, atunci când se emit facturi sau este perioada de transmitere index, aplicația myPPC să se blocheze sau să genereze mesajul „Eroare de comunicare cu serviciile PPC“. În acest caz, te sfătuim să reîncerci accesarea contului după 30 de minute sau să folosești aplicațiile mobile – Android, iOS sau Huawei.

Nu te poți autentifica în contul myPPC. Ce poți face?

Contul myPPC poate fi accesat folosind adresa de e-mail sau numărul de telefon mobil și parola stabilite la momentul creării contului. Astfel, când primești o eroare de autentificare, asigură-te că: Datele tale (numele utilizatorului și parola) au fost introduse corect; Numărul de telefon este introdus corect în format internațional (+40), de exemplu +40722 180 888; Nu ai spații suplimentare înainte sau după nume utilizator și parolă; Browserul – în cazul în care folosești aplicația web – (Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer) îți precompletează numărul de telefon corect în format internațional (+40), dacă ai această opțiune activată.

De ce este nevoie să introduci numele utilizatorului și parola de fiecare dată când accesezi aplicația?

Aplicațiile mobile – Android și iOS, permit păstrarea autentificării sau autentificarea cu date biometrice. În condiții excepționale, însă, poți fi nevoit să introduci parola contului. Numele tău de utilizator va apărea constant în ecranul Autentificare.

Ți se solicită să introduci date personale din contract la autentificarea în aplicație. De ce?

Deși datele cu caracter special (Cod Numeric Personal – CNP – pentru persoane fizice, Cod Unic de Înregistrare – CUI – pentru persoane juridice, numărul de telefon mobil în format internațional și adresa de e-mail) sunt date care într-adevăr se regăsesc și pe contractul de furnizare energie, acestea sunt solicitate pentru a înregistra utilizatorul aplicației myPPC. Acesta poate fi titularul contractului, dar poate fi si un alt membru al gospodăriei, care dorește să aibă acces la opțiunile din aplicație, dar care nu este titularul contractului

Menționăm faptul că datele din contract și cele pe care ni le furnizezi la accesarea contului myPPC sunt păstrate în baze de date separate și securizate.

Nu poți reseta parola contului, deși ai introdus corect codul de validare. Ce poți face?

Dacă ai solicitat resetarea parolei, iar la introducerea codului de validare primit pe e-mail sau pe numărul de telefon asociat contului ți se returnează mesajul „Cod OTP incorect“, atunci: Asigură-te că ai scris codul corect în câmpul dedicat.

Încerci să resetezi parola, însă nu primești codul de resetare parolă. Cum procedezi mai departe?

În primul rând, asigură-te că solicitarea de resetare parolă a fost făcută cu adresa de e-mail sau numărul de telefon cu care ai creat contul tău myPPC.
Asigură-te că numărul de telefon este introdus în format internațional (+40). De exemplu: +40722 180 888.
Poți să folosești fie numărul de telefon, fie adresa de e-mail atunci când dorești să recuperezi parola. Dacă ai făcut solicitarea de resetare parolă cu adresa de e-mail și nu ai primit codul de validare în Inbox, te rugăm să verifici și directorul Spam.