„Un preț fix la energie pe o perioadă mai lungă este un avantaj real.”

Ionuț Dună, director general PPC Energie

Interviu cu Ionuț Dună, director PPC Energie: „Piața de energie, în toamna aceasta, s-a schimbat radical”

Am stat de vorbă cu Ionuț Dună despre ce aduce finalul acestui an în piața de energie și cum răspunde PPC la provocările momentului. „Piața de energie, în toamna aceasta, s-a schimbat radical. Însă un singur lucru rămâne constant: nevoia de stabilitate”, spune directorul PPC Energie, cu care deschidem seria interviurilor myEnergy Notes, în care ne propunem să găsim răspunsuri la întrebările care contează azi în energie.


În plus, el subliniază avantajul pe care un preț fix la energie pe o perioadă mai lungă îl oferă clientului: „Odată ce știi prețul pentru cel puțin un an, poți să-ți faci un buget.


În ultima vreme, relația client-furnizor trece printr-o transformare: „Credem că relația cu furnizorul trebuie să fie un pic diferită, nu doar să se rezume la o factură primită lunar”. Iar digitalizarea se află în centrul acestei transformări. „Lucrurile pe care le facem noi sunt într-o zonă a digitalizării și a accesibilității. myPPC este o aplicație prin care poți să-ți accesezi oricând contul, să vezi factura, să o plătești, să vezi exact stadiul contractului tău. myRewards este o platformă de loializare, prin care oferim discounturi la diverși comercianți din mai multe categorii, precum fashion, electrocasnice și nu numai”, sunt exemplele oferite de Ionuț Dună.


În 2025, este esențial ca un furnizor să asculte ceea ce clientul are de spus. „Dacă ne uităm la nevoile reale și la ce ne spun clienții, aceștia ne spun că vor să fim aproape de ei. De aceea, am lansat un call center în limba maghiară, caravane, ceea ce înseamnă că mergem cu magazinele noastre mobile în comunități, acolo unde sunt clienții noștri. Astfel de lucruri facem zi de zi și trebuie să fie o preocupare constantă.”


Nu în ultimul rând, „un furnizor integrat trebuie să îi ofere o experiență completă clientului. Asta înseamnă să-i oferim aplicații digitale pentru a avea acces facil la tot ce are nevoie. Să-i oferim electrocasnice în tranșe pentru eficiența energetică a locuinței. Să îi fim alături atunci când are nevoie”, concluzionează directorul PPC Energie.


Urmărește interviul video cu Ionuț Dună și află ce sfaturi de consum are pentru anotimpul rece sau ce presupune o soluție completă de energie la final de 2025.