Echipa de management
Îți prezentăm echipa de management a companiilor PPC în România.
Activează factura prin e-mail ca să ai o grijă în minus. Mai puține facturi tipărite înseamnă și un mediu mai sigur, datorită reducerii consumului de combustibil necesar pentru livrare.
Cu aplicația myPPC instalată în telefonul tău sau accesată de pe orice browser, ai acces la toate informațiile de care ai nevoie, în timp real.
Folosește myEnergy Coach pentru a economisi lunar. Recomandările personalizate pe care le primești te ajută să-ți transformi locuință într-una eficientă energetic.
Accesează linkul de actualizare a datelor personale, introdu codul de client și codul de plată și actualizează sau validează datele tale personale.
Serviciu disponibil oricând și de oriunde, de pe telefonul mobil sau de pe orice browser. Accesează-l și ai acces ușor la facturile tale, într-o pagină web personalizată pentru tine.
Poți plăti facturile online, fără să mai mergi într-un magazin fizic, fie în aplicația myPPC, fie direct pe site. Tranzacții sigure și rapide, la doar câteva clickuri distanță.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi oferte la serviciile și produsele PPC, alege să-ți dai acordul, pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul comunicărilor de marketing.
Există numeroase opțiuni și modalități de plată a facturii. Iată care sunt variantele disponibile pentru plata facturii tale de energie electrică sau gaze naturale.
Actualizezi datele personale, transmiți indexul și plătești facturile. Faci toate aceste lucruri online. Alege serviciile care se potrivesc cel mai bine nevoilor tale.
Descoperă cea mai bună ofertă de furnizare energie electrică pentru clienții rezidențiali! Încheierea contractului îți aduce numeroase beneficii. Poți afla toate informațiile despre preț energie electrică, precum și consumul tău lunar, direct din aplicația myPPC, unde găsești și factura electronică.
Descoperă oferta de furnizare energie electrică pentru clienții business! Alege oferta care se pliază cel mai bine pe nevoile afacerii tale și obține cel mai atractiv preț energie electrică pentru persoane juridice.
Descoperă cea mai bună ofertă de furnizare energie electrică pentru clienții rezidențiali și business! Încheierea contractului cu PPC îți aduce numeroase beneficii. Poți afla toate informațiile despre preț energie electrică, precum și consumul tău lunar, direct din aplicația myPPC sau online.
Descoperă cea mai bună ofertă de furnizare gaze naturale pentru clienții rezidențiali:
Descoperă oferta de gaze naturale pentru persoanele juridice cu un consum mai mic sau egal cu 280 MWh/an:
Descoperă cea mai bună ofertă de furnizare gaze naturale pentru clienții rezidențiali și business! Contractul cu PPC îți aduce numeroase beneficii: de la prețuri atractive la gaze naturale la soluții practice de plată a facturii și transmitere index.
Descoperă serviciile și produsele noastre prin care poți primi mai multe beneficii, confort, siguranță și timp.
Îți facilităm drumul companiei tale către sustenabilitate și eficiență energetică.
Descoperă serviciile și produsele adresate casei și afacerii tale prin care poți primi mai multe beneficii, confort, siguranță și timp.
Ai puterea să alegi cele mai bune soluții pentru casa ta. Acum găsești tot ce trebuie să știi despre reducerea consumului de energie, într-un singur loc.
Află cât de mulțumiți sunt cei care ne-au ales, potrivit evaluărilor a peste 40.000 de clienți, în decursul anului 2024. Spune-ne și tu cum experimentezi confortul cu PPC!
Până pe 30 iunie 2025, toți clienții casnici beneficiază de plafonarea prețului energiei electrice, conform OUG 6/2025.
Citește despre legea plafonării și limita maximă a prețului la gaze naturale, conform OUG 6/2025.
Clienții juridici beneficiază de plafonarea prețului energiei electrice, conform OUG 6/2025, în perioada 1 aprilie – 30 iunie 2025.
Află mai multe detalii despre plafonarea prețului la gaze naturale pentru clienții juridici, aplicabilă în perioada 1 aprilie 2025 – 31 martie 2026, conform OUG 6/2025.
Află care sunt criteriile de eligibilitate pentru încadrarea la consumator vulnerabil și beneficiile pregătite pentru această categorie de clienți.
Până la 30 iunie 2025, toți clienții beneficiază de plafonarea prețului energiei electrice și, până la 31 martie 2026, al gazelor naturale, potrivit prevederilor cuprinse în OUG 6/2025, cu modificările și completările ulterioare, care se aplică de la 1 aprilie 2025.
Fii la curent cu toate aspectele legale privind furnizarea de energie electrică și gaz natural, politica de cookies și alte reglementări ce țin de accesarea site-ului ppcenergy.ro. Descoperă cum și unde poți face solicitări sau sesizări și rămâi informat despre toate reglementările legislative importante.
Toate informațiile de care ai nevoie într-un singur loc.
Fii la curent cu toate campaniile promoționale disponibile. Participă și poți câștiga unul dintre premiile disponibile, conform regulamentelor.
Energia curată este motorul nostru, iar destinația noastră este un viitor sustenabil pentru toți.
Dispunem de resurse de amploare și de viziunea necesară pentru a transforma energia în Europa de Sud-Est. Dezvoltarea noastră se bazează pe posibilitățile infinite ale unei lumi în continuă schimbare. Te invităm să afli mai multe despre noi!
PPC Renewables, compania Grupului PPC dedicată energiei regenerabile, valorifică potențialul naturii și exploatează oportunitățile de business promovând proiecte axate pe producerea și stocarea energiei din surse curate.
PPC Trading este compania noastră licențiată pentru a derula activități de tranzacționare în domeniul energiei.
Într-un mediu de afaceri în continuă schimbare, care necesită inovație și specializare, oamenii sunt principala resursă.
La PPC România, construim zi de zi un mediu de lucru mai bun pentru toți. Punem oamenii în centrul preocupărilor noastre – recunoaștem valoarea specialiștilor cu care lucrăm, creând în același timp un mediu ofertant pentru pregătirea specialiștilor de mâine.
Află cele mai noi informații despre PPC România din comunicatele noastre de presă.
Aducem inspirația aproape de tine prin noutăți despre serviciile noastre și tendințe din domeniul energiei.
Răsfoiește imagini de la evenimentele și acțiunile pe care le derulăm și află mai multe detalii despre inițiativele noastre.
Urmărește materiale video și multimedia de la acțiunile și evenimentele noastre și lasă-te inspirat.
Descoperă cele mai recente știri referitoare la Grupul PPC în România, anunțuri ale companiei și materiale audiovizuale utile.
Echipa de management
Îți prezentăm echipa de management a companiilor PPC în România.
Alessio Menegazzo este CEO & Country Manager al companiilor PPC în România. Parte din echipa Enel România din 2009, a ocupat anterior funcția de Director pentru Sustenabilitate și Afaceri Instituționale.
Alessio Menegazzo este membru în consiliul de administrație al Asociaţiei Companiilor de Utilităţi din Energie și membru al Institutului Aspen România, unde a deținut funcția de președinte în anul 2024. Este, de asemenea, implicat în diverse ONG-uri din țară.
A absolvit Universitatea din Genova, cu o diplomă în Științe Internaționale și Diplomatice, cu specializare în țările în curs de dezvoltare. Îi place să-și petreacă timpul liber cu câinele său, practicând jiu-jitsu brazilian și gătind.
Mihai Pește este Director General al companiilor de distribuție a energiei electrice, după ce anterior a condus E-Distribuție Muntenia și operațiunile de distribuție a energiei electrice ale Enel în Rio de Janeiro, Brazilia, precum și departamentul de dezvoltare a rețelei de distribuție a grupului Enel în Brazilia, între 2020 și 2023.
Mihai s-a alăturat companiilor Enel în România în vara anului 2006, în rolul de inginer proiectant de rețele electrice. A urmat ulterior un program intens de dezvoltare managerială, astfel că, după 2011, timp de peste zece ani, a gestionat rețelele de distribuție din Ilfov și București, și a coordonat (după 2015) distribuția de energie electrică în regiunea Muntenia.
În 2004, a absolvit Facultatea de Inginerie Electrică de la Universitatea Transilvania din Brașov, iar astăzi este unul dintre specialiștii de top din România în domeniul energiei.
Ionuț Dună este Director General al companiei PPC Energie. Cu o experiență profesională solidă de peste douăzeci de ani, s-a alăturat companiilor de furnizare Enel în 2017, ca Marketing & Pricing Manager, iar din 2020 a fost Head of Indirect Sales.
A activat în companii din domenii precum telecomunicații, bancar, IT&C și energie, unde a ocupat roluri ca SWG Marketing Europe Manager, Segment Manager sau Senior Product Manager.
Ionuț a absolvit Facultatea de Economie, la Universitatea Româno-Americană din București.
Adrian Dugulan este Director General al PPC Renewables România. Absolvent al Facultății de Energetică din cadrul Universității Politehnica București, a urmat în cadrul aceleiași universități un master în hidroelectrică, iar mai apoi un executive master de business development la SDA Bocconi.
Are o experiență profesională de peste 15 ani, mare parte în cadrul grupului Enel, companie căreia i s-a alăturat în primăvara anului 2011, ca Project Developer în departamentul de Business Development al Enel Green Power România.
Și-a petrecut următorii ani lucrând pentru Enel Green Power în țări din Europa și America Latină. A fost Project Developer în Chile (2014-2016), Head of Business Development Hydro în Italia (2017-2019) și Head of Business Development pentru Columbia (2019-2023).
S-a întors în țară în august 2023, ca Head of Business Development România, iar din ianuarie 2024 conduce PPC Renewables România.
Adrian vorbește engleză, spaniolă și italiană și are certificări în Managementul proiectelor, Agile working și Coaching.
Andreea Dana Popescu a preluat în 2024 rolul de Director General PPC Blue România, companie care are ca scop oferirea de soluții integrate de mobilitate electrică prin extinderea rețelei de încărcare într-un mod accesibil și sustenabil, orientat spre comunități.
Cu un background solid pe segmentul financiar, Andreea s-a alăturat grupului Enel în 2016, acumulând o experiență managerială consistentă atât în zona de controlling, cât și de retail, în calitate de Head of Commercial Planning, Performance and Quality Management.
Pe lângă coordonarea echipei PPC Blue România, Andreea gestionează și activitatea echipei de Tranziție și Transformare PPC România, asigurând trecerea de la sistemele informatice ale vechiului acționar la noile platforme ale PPC.
Andreea este absolventa unui program de master în economie ecologică, în cadrul Academiei de Studii Economice.
În timpul liber, își cultivă cu drag pasiunile – arhitectura, muzica și grădinăritul.
Răzvan Popescu este Director Financiar, fiind responsabil de activitățile financiare, contabile, fiscale, de control al riscurilor, de planificare și control, de atragerea de finanțări din fonduri europene.
Răzvan s-a alăturat grupului Enel în 2011, în departamentul de Planificare și Control Investiții, iar după patru ani a devenit manager al departamentului de Planificare și Control pentru E-Distribuție – cele trei companii de distribuție a energiei electrice care administrau rețeaua electrică de distribuție în 10 județe din țară și în București.
În 2017 a acceptat o nouă provocare în cadrul grupului Enel și a preluat managementul departamentului de Planificare și Control al unei companii intrate în portofoliul Enel în statul Goias, din Brazilia. În 2020, a condus echipa de Operational Control în cadrul liniei de business Infrastructure & Networks, la Roma, iar din 2020 a reînceput să lucreze pentru grupul Enel în România.
Răzvan Popescu a absolvit Facultatea de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori din cadrul Academiei de Studii Economice din București.
Este pasionat de călătorii și a vizitat peste 110 țări până în prezent.
Începând cu 2 octombrie 2023, Radu Brașoveanu este Director Digital Solutions, rol din care gestionează toate activitățile legate de ICT ale grupului de companii în România. Cu o experiență în domeniul Digital & IT de peste 26 de ani, în special în roluri de management, a activat în companii multinaționale, axate pe furnizarea de servicii complexe, într-un mediu internațional, și care au oferit o permanentă expunere la proiecte digitale ample și la inițiative majore de transformare.
Principalele industrii în care Radu și-a desfășurat activitatea sunt industria petrolului și gazelor, bancară, de dezvoltare software și de telecomunicații. În ultimii zece ani, a ocupat posturile de Digital & IT Director pentru Delgaz Grid/EON, Chief Transformation Officer în cadrul Deutsche Bank Technology Romania și Chief Information Officer la OMV Petrom Global Solutions.
Este absolvent al Facultății de Inginerie Electrică și Știința Calculatoarelor (Universitatea Transilvania din Brașov) și al programului de MBA Româno-Canadian la Bucharest School of Management. În timpul liber, este pasionat de călătorii, sporturi și jocuri pe calculator.
Denisa Chelu este Director People & Organization. S-a alăturat echipei Enel România în 2018, ocupând posturile de Head of People Empowerment Competence Center (2021 – 2023), Head of Recruiting, Learning & Development (2020 – 2021) și Senior Learning and Development Specialist (2018 – 2020). În cadrul companiei, contribuie la construirea unui mediu organizațional echilibrat, în care vocea angajaților influențează strategiile de business, cu procese centrate pe nevoile clienților și echipe orientate către soluții.
Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul resurselor umane, în special în industria bancară și în sectorul energiei, a lucrat în trecut pentru companii ca EximBank, TAROM, UTI Grup sau Adecco România.
Absolventă a Facultății de Limbi și Literaturi Străine la Universitatea din București, Denisa are certificări în HR de la CIPD Qualifications, International Association of Coaching Institutes și EXEC-EDU.
O motivează ideea că poate construi contexte și experiențe care ghidează parcursul de descoperire a potențialului la nivel de individ sau la nivel de echipe și vede provocările ca pe oportunități de a gândi un nou design de experiențe care să deschidă drumuri spre un viitor incluziv și empatic, în care tehnologia și inovația facilitează procese continue de învățare.
Iustina Neagu a fost promovată în funcția de Director de Sustenabilitate și Mediu, după ce a condus timp de patru ani biroul de sustenabilitate al companiei. Iustina are o experiență interdisciplinară de training și consultanță în domeniul schimbării sociale și al inovării de procese.
S-a alăturat companiei în aprilie 2018 în rolul de coordonator al Idea Hub, derulând proiecte de design de soluții, ce au dus la 14 procese transformate local. În rolurile sale anterioare, a coordonat peste 70 de ateliere și programe de formare pentru aproximativ 400 de participanți din 20 de țări, pe teme precum: mecanisme de consultare și implicare a comunității, metodologii participative de schimbare socială și planificare strategică.
În plus, a facilitat elaborarea a numeroase planuri de acțiune pentru peste 30 de grupuri și organizații civice, pe diverse teme, printre care educație, diversitate și incluziune, dezvoltare comunitară, justiție socială. Începând cu 1 noiembrie, ca Director de Sustenabilitate și Mediu al PPC România, Iustina este responsabilă de consolidarea strategiei de sustenabilitate la nivel local, monitorizarea performanței ESG în acord cu cadrele reglementate în domeniu și co-crearea unui ecosistem intern care poate susține dezvoltarea și integrarea practicilor și soluțiilor sustenabile în operațiunile de zi cu zi. Din rolul său, va dezvolta programe de creare de valoare în comun (CSV) în acord cu principiul ONU de „a nu lăsa pe nimeni în urmă”. Acestea vor urmări accesul echitabil la resurse energetice durabile pentru toate comunitățile și impactul pozitiv asupra mediului și mai ales asupra climei.
George Agafiței conduce departamentul de Afaceri Instituționale și Reglementări, după ce anterior a ocupat în cadrul companiei funcția de Director Afaceri Instituționale și Sustenabilitate (octombrie 2023 – octombrie 2024).
Și-a început cariera în domeniul privat, iar în ultimii 11 ani a activat în sectorul public.
În Guvernul României a fost, începând din 2016, Consilier Personal al Viceprim-ministrului și Ministrului Economiei, Consilier al Ministrului Apărării Naționale, dar și Consilier de Stat pentru sectorul economic și energetic în cadrul Cancelariei Prim-ministrului.
George Agafiței a absolvit Facultatea de Comunicare și Relații Publice din cadrul SNSPA, urmând apoi un masterat al Facultății de Limbi și Literaturi Străine la Universitatea din București. Și-a completat formarea prin numeroase cursuri care i-au adus certificări în arii variate de activitate.
Cristian Culea este directorul departamentului Energy Management. Rolul lui presupune coordonarea activităților de energy management, de la bugetare, plan de afaceri, strategii, până la îmbunătățirea proceselor, negocieri și dezvoltare, precum și coordonarea activităților de trading în România.
Cristian este de formație inginer, în urma absolvirii studiilor superioare la Universitatea Politehnica din București. A intrat în industria energetică imediat după absolvire, iar în 2011 s-a alăturat Enel Green Power România, ca Head of Energy Management, ulterior Head of Commercial Office East Europe & Egypt.
Alina Dumitrașcu este Director Juridic și Afaceri Corporative. Un avocat cu experiență extrem de bogată, ea a coordonat echipe juridice atât în companii publice, cât și în mediul privat.
Înainte de a prelua actualul rol, Alina a deținut o funcție internațională în Grupul Enel, unde activitatea ei a fost strâns legată de tehnologiile implicate în distribuția energiei electrice, în proiecte globale complexe. Anterior rolului îndeplinit de la Roma, Alina a coordonat, vreme de mai mulți ani, echipele juridice din companiile de distribuție de energie electrică ale grupului Enel în România.
Ghidată de principiul „Fă bine fâcând un bine”, Alina este o femeie activă, autoare a primei cărți pentru copii care explică Constituția României și fondatoarea unei organizații neguvernamentale dedicate educației juridice și promovării egalității de gen în România.
Cum egalitatea de gen reprezintă un subiect de interes pentru Alina, ea este membră în mai multe organizații și asociații care promovează femeile, precum Professional Women Network România (PWN România) și European Women on Boards (EWoB).
Oana Gherasim este Director de Comunicare. Aceasta coordonează activitățile de relații media, comunicare digitală, comunicare internă, advertising, activări și strategie de brand, fiind responsabilă de imaginea companiei atât în interiorul, cât și în exteriorul organizației.
Este un profesionist cu experiență internațională și locală de peste 20 de ani în domeniul comunicării, având la activ numeroase proiecte implementate cu succes. Expertiza sa variază de la relația cu presa și comunicarea de criză la media digitale și advertising. A lucrat în domenii variate, de la presă la petrol, electricitate și telecomunicații.
Oana Gherasim are diplome de licență în Comunicare și Jurnalism, ambele de la Universitatea București.
Andreea Lăzăroiu este, începând din noiembrie 2024, Director Supply Chain and Facility Solutions, după ce timp de un an a ocupat postul de Director de Achiziții. Andreea s-a alăturat companiei noastre încă din 2008, după absolvirea Facultății de Marketing la Academia de Studii Economice din București.
A avansat constant în cadrul companiei, ocupând pe rând posturile de Buyer (2008 – 2011), Procurement Specialist (2011 – 2013), Procurement Manager Services Unit (2013 – 2016) și Procurement Manager Retail, Staff & Services and Digital Solutions (2016 – 2023).
De-a lungul anilor, a urmat mai multe traininguri și cursuri de pregătire în domeniile achizițiilor și managementului, precum Accelerated Management Capabilities la PwC Academy sau Executive Procurement School la SDA Bocconi.
Se autodefinește ca o persoană atentă la detalii, perseverentă și proactivă. Printre hobby-urile sale se numără muzica, florile și călătoriile.
Alina Ionescu este directorul departamentului de Audit din anul 2011, fiind responsabilă de gestionarea activităților de audit, evaluând sistematic și independent eficacitatea sistemului de control intern și oferind sprijin în monitorizarea riscurilor de proces și identificarea acțiunilor de reducere a riscurilor.
Are o experiență de peste 10 ani în domeniul financiar, pe care a dobândit-o în industria de telecomunicații, și în domeniul auditului intern. Alina Ionescu a absolvit Facultatea de Management din cadrul Academiei de Studii Economice. Deține certificări profesionale precum Certified Internal Auditor (CIA) și Certified Chartered Accountant (ACCA).