Clienți rezidențiali

Oferte de energie electrică

Descoperă cea mai bună ofertă de furnizare energie electrică pentru clienții rezidențiali!

Cumpără online

Oferte de energie electrică pentru clienți rezidențiali

Poți afla toate informațiile despre preț energie electrică, precum și consumul tău lunar, direct din aplicația myPPC, unde găsești și factura electronică.

Principalele motive ca să alegi produsele noastre:

Beneficiezi de o ofertă la curent electric cu preț variabil în funcție de consumul realizat
După ce alegi oferta de curent electric potrivită nevoilor tale, factura electronică este activată automat la încheierea unui contract 100% online
Ai acces la contul myPPC, unde găsești toate informațiile despre contract, facturi și preț electricitate
Ai diverse canale de plată pentru ofertele de curent: bănci din reţeaua naţională, automate de plată de tip self-pay și terminale de plată amplasate în centre comerciale și magazine alimentare, precum și online

Încheie contractul astăzi și bucură-te de avantajele ofertei de energie electrică pe care ai ales-o!

Simplu Online

PPC Simplu Online

  • Factura electronică este activată automat la încheierea unui contract 100% online

  • În contul myPPC, ai informații despre costuri și contract

  • Transmiți indexul din aplicație, compari consumul și urmărești evoluția de la o lună la alta

Vezi detalii
Energie Verde

PPC Energie Verde

  • Închei un contract 100% online și te bucuri de toate beneficiile timp de 12 luni.

  • Ai acces la servicii digitale, precum factura electronică și aplicația myPPC.

  • Beneficiezi de energie verde și reduci amprenta de carbon a casei tale.

Vezi detalii
Simplu Anual

PPC Simplu Anual

  • Oricând, de oriunde, ai acces la contul myPPC, prin aplicația mobilă

  • În aplicația myPPC, găsești toate informațiile despre contract și facturi

  • Transmiți indexul din aplicație și te asiguri că plătești exact cât consumi

Vezi detalii
Relaxat

PPC Relaxat

  • Ai două intervenții de urgență pe an, incluse în abonament

  • Ai echipă de specialişti şi call center, la dispoziția ta 24/7, pentru solicitările de asistenţă

  • Primești notificări și gestionezi costurile în aplicația myPPC

Vezi detalii

Încheie online un contract de energie

Pentru ca procesul de contractare online să se desfășoare cât mai rapid și eficient, asigură-te că ai la îndemână o copie digitală după cartea de identitate și o factură electronică de energie electrică de la actualul tău furnizor. Formatul acceptat pentru documente este .jpeg sau .png.
Bine ai venit!

Înainte de a începe procesul de contractare online, asigură-te că ai la îndemână cartea de identitate și o factură de energie electrică de la actualul tău furnizor, ca să identifici mai ușor informațiile necesare referitoare la locul de consum.

Formatul acceptat pentru documente este JPEG, PNG sau JPG. Dimensiunea maximă – 500 KB.

    1
    Informații generale
    2
    Ofertă
    3
    Informații finale
    4
    Contractul tău
    1
    Ofertă
    2
    Informații finale
    3
    Contractul tău
Ai nevoie de ajutor?
Ai nevoie de ajutor?
Selectează subiectul de interes
De ce este necesară cartea de identitate?
Cum trebuie să fie documentul încărcat?
De ce este necesară cartea de identitate?

Copia cărții de identitate este necesară pentru a valida că ești titularul contractului pe care intenționezi să-l închei online.

Cum trebuie să fie documentul încărcat?

Imaginea să fie clară, lizibilă și toate informațiile importante să fie vizibile.

Documente necesare

Sistemul nu a putut să citească informațiile din fișierul încărcat. Te rugăm să încarci o imagine mai clară.

Încarcă o copie a cărții de identitate.

Formatul acceptat pentru documente este JPEG, PNG sau JPG. Dimensiunea maximă – 500 KB.

Termeni privind prelucrarea datelor cu caracter personal

ANEXA E – Notă de informare emisă în temeiul art. 13 al Regulamentului UE 2016/679 (“GDPR”) și a Politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal

Operatorul de prelucrare a datelor cu caracter personal PPC ENERGIE S.A. cu sediul în Bucuresti, sector 3, bd. Mircea Vodă, nr. 30, et. 6, camera 6.8, înscrisă în registrul comerțului la nr. J40/ 12303/2007, având cod unic de înregistrare fiscala 22000460 (denumită în continuare “Operator”), în calitate de Operator va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu dispozițiile legale incidente în domeniul protecției datelor cu caracter personal, precum și in conformitate cu prevederile prezentei note de informare.

Responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal (RPD) Responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal (RPD) numit de către Operator poate fi contactat la următoarea adresă de e-mail: dpo.furnizare@ppcgroup.com.

Scopul și modalitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal Datele personale prelucrate de către Operator sunt: nume, prenume, adresă, serie si număr act identitate, cod numeric personal, semnătura, adresa email personala sau profesionala, număr telefon personalsau profesional, date privind bunurile deținute, date bancare, orice alte date cu caracter personal necesare îndeplinirii scopurilor mai jos enumerate, “Date personale” comunicate de către dumneavoastră sau necesare îndeplinirii scopurilor enumerate (cum ar fi cod client, cod plată, cod ELECTEL, serie şi număr contor). În sensul prezentei note informative, prelucrarea Datelor personale înseamnă orice operațiune sau ansamblu de operațiuni efectuate cu utilizarea de procese automatizate și aplicate Datelor personale, cum arfi: colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, comunicarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, compararea sau interconectarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea. Vă informăm că aceste Date Personale vor fi prelucrate atât prin intermediul unor metode manuale, precum și/sau prin intermediul unor mijloace informatice sau telematice.

Scopul și baza juridică a prelucrării Operatorul va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal dobândite pentru realizarea următoarelor scopuri:

  • de a presta servicii/furniza bunuri care au legătură cu activitatea de furnizare a energiei electrice și/sau gaze naturale (respectiv, prestarea serviciului de furnizare a energiei electrice și/sau a gazelor naturale, precum și a altor servicii conexe/similare, în funcție de serviciile de care beneficiază/poate beneficia fiecare client în parte și care pot include dar nu se limitează la furnizarea de servicii de asistență);
  • de a îndeplini mandatul/împuternicirea acordat(ă) de client/potențialul client în scopul intermedierii relației cu distribuitorul de energie electrică;
  • de a soluționa sesizările si cererile transmise de clienți, indiferent de metoda prin care au fost transmise acestea;
  • de a prelucra datele privind consumul în scopul facturării clientului potrivit contractului încheiat între acesta și Operator;
  • de a recupera creanțe/colecta debite fie în mod direct de către Operator, fie prin intermediul unor persoane autorizate în prealabil în baza unor contracte de colaborare/prestare de servicii;
  • de a derula relația cu producătorul – transportatorul – distribuitorul și/sau actualul/viitorul furnizor;
  • de a asigura alimentarea cu energie a clienților vulnerabili, potrivit obligațiilor legale ce revin Operatoruluiîn acest sens;
  • desfășurarea de către Operator a activității periodice de analiză a percepției clienților asupra activității desfășurate și de identificare a nevoilor acestora, respectiv a gradului de satisfacție cu privire la serviciile oferite;
  • implementarea avertizorilor de integritate in scopul prevenirii fraudelor economice și informatice, respectiv operaționalizarea instrumentelor de comunicare puse la dispoziția Clienților si a terților in vederea transmiterii sesizărilor referitoare la încălcarea de către salariații Operatorului a Codului Etic, a Programului Global de conformitate, a Planului de toleranță zero împotriva corupției, a liniilor Directoare 231, Regulamentului Intern, precum si a Programului Safety First.

UZ PUBLIC Conform Politicii de Clasificare si Tratare a Informatiei nr. 59 Temeiul juridic al prelucrării Datelor personale este reprezentat de; (i) executarea unor măsuri antecontractuale sau de contractul pe care l-ați încheiat în virtutea căruia se efectuează prelucrarea datelor; (ii) de respectarea unei obligații legale; (iii) consimțământul liber exprimat; (iv) de executarea unuisarcini de interes public sau legată de exercitarea puterilor publice cu care este investit Operatorul; (v) pentru urmărirea intereselor legitime ale operatorului sau ale terților (interesele legitime urmărite de Operator includ recuperarea creațelor, utilizarea sistemului CCTV, îmbunătățirea serviciilor, prevenirea actelor de corupție în cadrul organizației, promovarea serviciilor proprii).

Refuzul Clienților de a transmite către Operator datele cu caracter personal si/sau de a permite prelucrarea datelor cu caracter personal conduce la imposibilitatea executării contractului, prestării de servicii/furnizării de bunuri care au legătură cu activitatea principală a Operatorului, inclusiv furnizarea de energie electrica si/sau gaze naturale (spre exemplu, prestarea serviciului de furnizare a energiei electrice si/sau a gazelor naturale, precum si a altor servicii conexe/similare, inclusiv utilizarea aplicațiilor/serviciilor online, in funcție de serviciile de care beneficiază/poate beneficia fiecare client in parte).

Pentru îndeplinirea scopurilor și anume (i) transmiterii comunicărilor comerciale în scop de marketing direct care au legătură cu activitățile desfășurate de Operator sau (ii) transmiterea de către partenerii Operatoruluia unor comunicări comerciale in scop de marketing direct care NU au legătură cu activitatea principală a Operatorului , transmiterea datelor dumneavoastră personale este voluntară. Lipsa consimțământului dumneavoastră pentru aceste din urmă scopuri, nu va avea absolut nicio consecință asupra încheierii contractului. Natura obligatorie sau facultativă a exprimării consimțământului va fi specificată la momentul colectării datelor. Aveți dreptul ca în orice moment să vă retrageți consimțământul acordat pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrărilor efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

Destinatarii Datelor cu caracter personal Datele dumneavoastră personale vor putea fi dezvăluite, în scopurile amintite mai sus, următorilor destinatari:

  • angajaților și colaboratorilor Operatorului sau ai societăților Grupului PPC prezenți pe teritoriul Uniunii Europene;
  • societăților terțe sau a altor destinatari, precum partenerii contractuali pentru gestionarea sistemelor de comunicații sau IT, societățile de recuperare creanțe (“Terțe Părți”) care desfășoară activități în outsourcing în favoarea Operatorului, în calitatea lor de împuterniciți ai Operatorului, a persoanelor fizice împuternicite în acest sens, a unor terțe părți responsabile cu derularea activităților marketing direct conform dispozițiilor GDPR si în urma obținerii consimțământului dumneavoastră. În acest din urmă caz, vă informăm că destinatarii datelor aparțin următoarelor categorii: furnizori de servicii de call center, furnizori de servicii prin care se transmit comunicările de marketing, executanți de lucrări, furnizori de servicii (de exemplu servicii de sănătate, servicii de asistență) si bunuri (de exemplu produse electronice și electrocasnice), societăți de asigurare si reasigurare, agenții de cercetare a pieței.
  • către autoritățile statului (ANRE, ANAF, ANAP, ITM, organele de cercetare penala etc.),spre exemplu, în vederea îndeplinirii obligațiilor prevăzute de legislația fiscala, legislația muncii, lupta anticorupție, efectuarea operațiunilor contabile, derularea de proceduri de achiziții sau în vederea punerii în aplicare a hotărârilor judecătorești si/sau a altor sentințe/decizii emise de către instanțele judecătorești si/sau a altor organisme investite de statul roman cu putere decizionala (spre exemplu, dar fără a se limita la: transmiterea de informații către politie/parchet/ANRE);

Transferul Datelor cu caracter personal având în vedere evoluția naturala a domeniului IT, destinata furnizării de aplicații informatice in scopul digitalizării serviciilor prestate, menționam ca, urmare a derulării contractelor în care Operatorul este parte, operațiunile de prelucrare a datelor cu caracter personal implica transferul datelor către alte companii din grupul PPC, cât și către alți parteneri ai Operatorului, în scopul ducerii la îndeplinire a obiectului contractului în care Clientul este parte. Așadar, precizăm ca datele sunt transferate in spațiul Uniunii Europene respectiv în state care asigură un nivel adecvat de protecție a datelor.

Perioada de păstrare a Datelor cu caracter personal Datele cu caracter personal ce fac obiectul transferului în scopurile amintite mai sus vor fi păstrate conform principiilor de proporționalitate și necesitate, și în orice caz până la atingerea scopurilor în care au fost colectate și prelucrate. Ulterior, respectiv fie la data încetării relației de colaborare, fie la expirarea obligației legale de arhivare ce revine Operatorului în temeiul legislației aplicabile în materie fiscală, contabilă sau potrivit reglementărilor ANRE, datele vor fi șterse.

Procesul decizional automatizat 3 UZ PUBLIC Conform Politicii de Clasificare si Tratare a Informatiei nr. 59 Dumneavoastră veți putea fi supus unei decizii bazate pe prelucrarea automată a datelor, precum crearea de profiluri. În acest caz veți avea dreptul de a beneficia de intervenția umană din partea operatorului, de a vă exprima punctul de vedere și de a contesta decizia.

Drepturile persoanelor vizate Potrivit art. 15 – 21 din GDPR, referitor la Datele cu caracter personal prelucrate, aveți dreptul:

  • să aveți acces la acestea și să solicitați o copie;
  • să solicitați rectificarea acestora;
  • să solicitați ștergerea acestora;
  • să obțineți restricționarea prelucrării datelor;
  • să vă opuneți prelucrării datelor;
  • să primiți datele într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit de pe un dispozitiv automat.

Mai multe informaţii, precum şi drafturile în vederea exercitării drepturilor menţionate, regăsiţi pe www.ppcenergy.ro.

Vă informăm că aveți dreptul de a vă opune în orice moment prelucrării datelor cu caracter personal care vă privesc, efectuată în scopuri de marketing direct, inclusiv în scopul creării de profiluri, în măsura în care acest din urmă scop este legat de marketingul direct.

Aveți în orice moment dreptul de a vă retrage consimțământul în cazul în care datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate pe baza acestui temei.

În cazul în care vă veți opune prelucrării datelor în scopuri de marketingului direct, datele dumneavoastră cu caracter personal nu vor mai fi prelucrate în aceste scopuri. Pentru exercitarea drepturilor și/sau retragere consimțământului dumneavoastră veți putea înainta o cerere scrisă, datată si semnată:

  • prin e-mail dataprotection.ppce@ppcgroup.com ;
  • prin postă la adresa Bucuresti, sector 3, bd. Mircea Vodă, nr. 30, et. 6, camera 6.8, 030667, SECTOR 3, BUCURESTI, ROMANIA;
  • la nr. de telefon 021 9977, apel cu tarif normal (program L-V 08:00-20:00); Pentru mai multe informații cu privire la Datele dumneavoastră cu caracter personal vă veți putea adresa Responsabilului cu protecția datelor cu caracter personal al companiei , ce poate fi contactat la adresa de e-mail menționată dpo.furnizare@ppcgroup.com.

Vă amintim că aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal cu sediul în Bucuresti, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Romania, website: http://www.dataprotection.ro, în cazul în care considerați că prelucrarea datelor cu caracter personale încalcă prevederile Regulamentului.

Termeni și condiții pentru contractarea la distanță

TERMENI SI CONDITII SPECIFICE INCHEIERII CONTRACTELOR PRIN MIJLOACE DE COMUNICARE LA DISTANTA

 

  1. PREVEDERI GENERALE

Pentru scopul acestor termeni si conditii „PPC Energie S.A.” reprezinta persoana juridica romana cu sediul in Bucuresti, sector 3, bd. Mircea Voda, nr. 30, et. 6, camera 6.8, tel. 021 9977, fax 0372871083, email contact-energie@ppcgroup.com, identificata cu cod de inregistrare fiscala RO 22000460, inregistrata la Registrul Comertului sub nr.J2007012303406, operator de date cu caracter personal in baza Notificarii nr. 3076, cont bancar IBAN RO54CITI0000000725071019, deschis la banca Citibank Europe PLC, Dublin, website www.ppcenergy.ro. (“Furnizorul PPC”)

Acesi termeni si conditii reglementeaza incheierea contractelor la distanta intre  Furnizorul PPC  si clientul PPC (“Clientul”) in vederea comercializarii de bunuri si servicii, prin utilizarea mijloacelor de comunicare la distanta, inclusiv, dar fara a se limita la e-mail, telefon, platforme online, aplicatii mobile sau alte mijloace electronice, asa cum sunt definite mai jos.

  • Contract la distanta – orice contract de furnizare energie electrica si/sau gaze naturale si/sau bunuri/servicii cu valoare adaugata incheiat intre Furnizorul PPC si Clientul in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractual (“Contractul”);
  • Furnizare de energie electrica si gaze naturale – servicii de furnizare energie electrica si gaze naturale oferite de Furnizorul PPC;
  • Bunuri servicii cu valoare adaugata – bunuri si servicii aditionale serviciului de furnizare energie electrica si gaze naturale care completeaza nevoile Clientului;
  • Clientul – este orice consumator (persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale), cat si clientul de tip non-casnic/persoana juridica (care foloseste energia electrica si/sau gaze naturale in cadrul activitatii lui comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale si care doreste incheierea contractelor prin mijloace de comunicare la distanta) care a achizitionat de la Furnizorul PPC bunuri si/sau servicii prin incheierea de contracte la distanta;
  • Suport durabil – orice instrument care permite consumatorului sau profesionistului sa stocheze informatii care ii sunt adresate personal, intr-un mod accesibil pentru referinte ulterioare, pentru o perioada de timp adecvata, in vederea informarii, si care permite reproducerea neschimbata a informatiilor stocate;
  • Factura pe e-mail – modalitate, pusa la dispozitia clientilor casnici si noncasnici de catre Furnizorul PPC, de transmitere a facturii de energie electrica si/sau gaze naturale (fie ca include sau nu alte livrari de bunuri sau prestari de servicii conform contractelor semnate), prin intermediul adresei de e-mail indicate de Client, conform Contractului semnat), daca legislatia in vigoare nu prevede altfel.
  • Corespondenta – documentele ce decurg din derularea Contractului , fie ca includ sau nu informatii privind alte livrari de bunuri sau prestari de servicii conform Contractului, dupa caz, respectiv, dar nelimitandu-se la: constituire/actualizare/executare garantii, deconectarea pentru neplata facturilor de energie electrica/gaze naturale si/sau neconstituirea garantiilor financiare, notificari privind incetarea Contractului, preavize privind rezilierea Contractului din initiativa Furnizorului PPC, alte comunicari in legatura cu acesta si/sau in legatura cu alte contracte incheiate de Client cu Furnizorul PPC sau prin intermediul acestuia.

Ne vom referi in continuare la achizitia de servicii de furnizare energie electrica si/sau gaze naturale si/sau bunuri/servicii cu valoare adaugata achizitionate de catre Client prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta.

In caz de contradictie intre prevederile Contractului, si cele ale prezentului document, referitoare la contractele incheiate prin mijloace de comunicare la distanta vor prevala clauzele cuprinse in acest document.

Fluxul de contractare in oricare dintre situatiile de mai sus, se deruleaza, dupa cum urmeaza:

  1. Clientul acceseaza interfata www.ppcenergy.ro, selecteaza o oferta de furnizare energie electrica si/sau gaze naturale si/sau bunuri si servicii si completeaza informatiile necesare pentru emiterea Contractului.
  2. Mai departe, se va solicita Clientului acordul pentru incheierea Contractului si acordul ca datele sale cu caracter personal sa fie prelucrate de catre Furnizorul PPC si/sau imputernicitii acestuia in scopul incheierii Contractului.
  3. In cadrul procesului de contractare la distanta, pentru intocmirea Contractului, Clientul isi va exprima in mod neechivoc si clar, prin semnarea digitala, acordul pentru incheierea Contractului in conditiile mentionate in oferta acceptata.
  4. Dupa primirea confirmarii Clientului prin care acesta isi exprima acordul pentru incheierea Contractului in conditiile precizate in oferta, Furnizorul PPC va intocmi si transmite Contractul catre Client prin canalul de comunicare agreat.
  5. Clientul va primi toate detaliile legate de oferta, documentele contractuale relevante, termenii si conditiile specifice incheierii contractului si alte documente anexate (e.g. formularul de retragere) prin mijloace de comunicare la distanta, la finalizarea procesului de contractare la distanta, inclusiv prezentul document.
  6. De la data receptionarii e-mail-ului, Clientul are o perioada de 14 zile pentru exercitarea dreptului de retragere in conditiile mentionate mai jos.

 

  1. DATA INCHEIERII CONTRACTULUI/DATA DE ACTIVARE FURNIZARE

2.1 Data incheierii Contractului

  • Contractul se considera incheiat la data receptionarii de catre Client, a Contractului din partea Furnizorului PPC.
  • In cazul in care solicitantul alege sa nu transmita confirmarea acceptarii ofertei sau aceasta nu este receptionata din orice motive neimputabile Furnizorului PPC, contractul la distanta NU se considera incheiat si Furnizorul PPC nu isi asuma vreo responsabilitate sau obligatie cu privire la oferta transmisa clientului, aceasta ramand fara efect si va fi considerata caduca.
  • Valabilitatea ofertei aplicabila pentru furnizarea de energie electrica si/sau gaze naturale este cea stipulata in cadrul Anexei A – Conditii economice parte integranta din Contract, precum si restul documentatiei necesare pentru incheierea contractului de furnizare energie electrica si/sau gaze naturale.

In situatia in care confirmarea a fost transmisa de catre Client si receptionata de catre Furnizorul PPC dupa expirarea termenului de valabilitate a ofertei mentionate in Anexa A, parte integranta din Contract, in functie de circumstantele concrete (e.g. data primirii confirmarii, disponibilitatea serviciilor, etc), Furnizorul PPC isi rezerva dreptul:

  1. fie de a da curs ofertei, cu toate drepturile si obligatiile aferente pentru cele doua parti si in acest sens il va instiinta pe Client cu privire la incheierea contractului de furnizare energie electrica/gaze naturale, in masura in care, Clientul, din motive neimputabile acestuia, a transmis acceptul ofertei cu intarziere;
  2. fie de a considera confirmarea ofertei tardiva si in acest caz Furnizorul PPC nu isi va asuma vreo responsabilitate sau obligatie cu privire la oferta transmisa, aceasta devenind caduca.

In cazul in care, acceptarea ofertei este transmisa de catre Client in termenul mentionat in Anexa A, dar ajunge la Furnizorul PPC dupa expirarea termenului, din motive neimputabile Clientului, aceasta va fi considerata valabila in afara de situatia in care Furnizorul PPC transmite catre Clientul o notificare in sens contrar, urmand ca Furnizorul PPC sa transmita Clientului PPC mesajul de confirmare incheiere Contract.

2.2. Data de activare a serviciului de furnizare energie electrica si/sau a gazelor naturale si/sau a bunurilor/serviciilor cu valoare adaugata

Activarea serviciului de furnizare energie electrica si/sau a gazelor naturale si/sau a bunurilor/serviciilor cu valoare adaugata incepe la data primirii confirmarii de catre Furnizorul PPC, conform cererii Clientului mentionata expres in solicitarea transmisa Furnizorului PPC prin fluxul de contractare online.

2.3. Modalitatile si costurile de transmitere a documentelor

Transmiterea documentelor contractuale, a anexelor la contract si a facturii se va efectua automat pe adresa de e-mail, furnizata de Client in procesul online de contractare la distanta, si costurile aferente vor fi suportate de catre Furnizorul PPC, cu exceptia costurilor pe care Clientul le plateste in mod obisnuit furnizorului sau de internet.

Serviciul de transmitere a corespondentei si facturii prin mijloace electronice (prin e-mail) este un serviciu gratuit in ceea ce priveste modalitatea de emitere si transmitere a acesteia de catre Furnizorul PPC; costurile in legatura cu conexiunea si accesul la reteaua de internet sunt in sarcina Clientului in conformitate cu tarifele furnizorului de internet pe care il utilizeaza Clientul.

In vederea primirii documentelor contractuale, a anexelor si a facturii, Clientul trebuie sa respecte concomitent urmatoarele conditii:

  • sa detina un calculator, tableta, telefon mobil cu acces la internet si un program de citire a documentelor in format pdf. (e.g. Acrobat Reader);
  • sa furnizeze o adresa de e-mail valida, care va fi supusa unui proces de validare printr-o parola unica, folosita exclusiv de acesta. Avand in vedere faptul ca Clientul este cel care completeaza/comunica adresa/adresele de e-mail catre Furnizorul PPC, raspunderea pentru orice daune provocate de completarea/comunicarea unei adrese/unor adrese de e-mail incorecte apartine in totalitate Clientului;

Factura transmisa prin e-mail inseamna ca:

La data emiterii facturii de energie electrica si/sau gaze naturale, fie ca include sau nu alte livrari de bunuri sau prestari de servicii conform contractelor semnate, Clientul va primi pe adresa sa de e-mail inregistrata, un e-mail de notificare continand anexat factura electronica, in format PDF. Notificarile de emitere a facturilor vor proveni de la adresa de e-mail: notificari-noreply@ppcgroup.com. Este recomandata salvarea acestei adrese de e-mail in contactele Clientului  pentru a se evita receptionarea mesajului de notificare in fisierul SPAM.

Corespondenta in format electronic:

Prin activarea serviciului Corespondenta si Factura Electronica, Clientul si-a dat in mod expres acordul pentru primirea prin intermediul e-mailului furnizat de catre acesta a corespondentei in legatura cu Contractul si a altor contracte incheiate, conform celor descrise in prezentul document.

  1. DREPTUL DE RETRAGERE

3.1 Drept de retragere si termenul de exercitare a acestuia pentru furnizarea energiei electrice si/sau gazelor naturale.

Clientul beneficiaza de un drept de retragere din Contract, fara plata vreunor penalitati sau despagubiri si fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere, in termen de 14 zile. Termenul pentru exercitarea dreptului de retragere incepe sa curga de la data incheierii Contractului, stabilita conform prevederilor art. 2.1 din prezentul document.

Pentru a-si exercita acest drept, Clientul trebuie sa transmita intentia de retragere catre Furnizorul PPC  inaintea expirarii termenului.

Dreptul de retragere se poate exercita de catre Client, in interiorul termenului de retragere, prin folosirea urmatoarelor variante puse la dispozitie de catre Furnizorul PPC:

  1. Completarea si Comunicarea Formularului de retragere (Anexa 1) prin e-mail la urmatoarele date de contact: contact-energie@ppcgroup.com; Depunere directa la oricare dintre magazinele noastre (https://www.ppcenergy.ro/contact/ ) cele mai apropiate; Comunicarea la una dintre adresele mentionate la link-ul de mai sus a unei declaratii neechivoce in care isi exprima decizia de retragere din Contract. Furnizorul PPC va transmite Clientului, prin e-mail, confirmarea inregistrarii exercitarii dreptului de retragere de catre Client
  2. Comunicarea unei notificari de renuntare prin intermediul platformei online de schimbare a furnizorului, in conformitate cu art. 46 din Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea platformei online de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze naturale şi pentru contractarea furnizării de energie electrică şi gaze naturale aprobat prin Ordinul ANRE nr. 3/2022
  3. Dreptul de retragere se va efectua in conformitate cu procedura de retur de mai jos.

 

3.2 Efectul retragerii

In cazul in care Clientul isi exercita dreptul de a se retrage din Contractul incheiat cu Furnizorul PPC, momentul efectiv al exercitarii dreptului il constituie inregistrarea notificarii in platforma online de schimbare a furnizorului de energie electrica si gaze naturale si pentru contractarea furnizarii de energie electrica si gaze naturale.

Incetarea prin renuntarea de catre Client, la Contractul care a inceput sa produca efecte, nu are niciun impact asupra obligatiilor ce decurg din executarea Ccontractului pana la momentul incetarii acestuia.

In orice caz, exercitarea de catre Client a dreptului de retragere din Contract se va face conform dispozitiilor OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, respectiv, Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea platformei online de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze naturale şi pentru contractarea furnizării de energie electrică şi gaze naturale aprobat prin Ordinul ANRE nr. 3/2022.

3.3 Costuri aferente exercitarii dreptului de retragere

In cazul exercitarii dreptului de retragere, Clientul suporta costurile directe legate de returnarea documentelor necesare ca urmare a exercitarii dreptului de retragere.

  1. INFORMATII

Orice informatii, inclusiv cele legate de oferta comerciala, sunt disponibile pe website www.ppcenergy.ro,  prin telefon 0219977, apel cu tarif normal, de luni pana vineri intre orele 8.00 – 20.00. Reclamatiile privind vanzarea la distanta se pot transmite prin intermediul Serviciului de Relatii cu Clientii Info 021 9977, la numarul de fax: 0372871083, prin intermediul contului tau myPPC sau prin e-mail la adresa contact-energie@ppcgroup.com.

Procedura de solutionare a reclamatiilor se regaseste pe website www.ppcenergy.ro (la adresa: https://www.ppcenergy.ro/wp-content/uploads/procedura-de-solutionare-a-reclamatiilor-inregistrate-de-clientii-finali.pdf

  1. DISPOZITII FINALE

5.1 Jurisdictie/Legislatia aplicabila

Acest document „Termenii si conditii specifice incheierii contractelor prin mijloace de comunicare la distanta” este guvernat si interpretat in concordanta cu legile din Romania, iar orice disputa nascuta in legatura cu si din prevederile de mai sus va fi solutionata pe cale amiabila prin libera intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este

posibil se vor aplica prevederile legale din acest domeniu, iar solutionarea conflictelor va fi de compententa instantelor romanesti.

Prezentul document constituie parte integranta din contractul de furnizare energie electrica/ gaze naturale/bunuri si servicii cu valoare adaugata incheiat la distanta.

 

 

 

 

Ai nevoie de ajutor?
Ai nevoie de ajutor?
Selectează subiectul de interes
Cum să completezi datele personale?
Cum să completezi datele personale?
  • Nume complet: Completează cu numele tău de familie și prenumele. Asigură-te că nu există erori de tastare.
  • Adresă de e-mail: Folosește o adresă de e-mail validă. Documentele contractuale și factura vor fi trimise la această adresă de e-mail.
  • Număr de telefon: Completează un număr de telefon mobil pe care îl folosești frecvent

de găsesc codul locului de consum (POD/CLC)?

Date personale solicitant

Asigură-te că informațiile de mai jos sunt corecte și completează numărul de telefon și adresa de e-mail.

Ai nevoie de ajutor?
Ai nevoie de ajutor?
Selectează subiectul de interes
Nu am primit codul de validare. Cum procedez?
Nu am primit codul de validare. Cum procedez?

Dacă nu ai primit codul de validare așteaptă să expire termenul de valabilitate de 04:00 minute.

Ulterior, închide procesul de contractare și  reaccsează-l. Asigură-te ca adresa de e-mail este corect introdusă, în pasul anterior.

Validare adresă de e-mail

Inserează codul pe care l-ai primit pe adresa de e-mail completată în pasul anterior. Codul este valabil 04:00 minute.

Ai nevoie de ajutor?
Ai nevoie de ajutor?
Selectează subiectul de interes
Ce este codul locului de consum (POD)?
Unde de găsesc codul locului de consum (POD)?
Ce este consumul anual estimat?
Ce este codul locului de consum (POD)?

Codul locului de consum (POD) reprezintă un cod unic asociat fiecărui loc de consum și este folosit  pentru a identifica în mod specific adresa la care este furnizat serviciul de energie electrică. Acest cod facilitează gestionarea contractelor, facturarea și monitorizarea consumului de energie pentru fiecare loc în parte.

Unde de găsesc codul locului de consum (POD)?

Informația se găsește pe pagina a doua a facturii de energie electrică adesea lângă adresa locului de consum.

Ce este consumul anual estimat?

Consum anual estimat (kWh) se referă la volumul total de energie electrică pe care preconizezi că îl vei folosi într-un an. Estimarea consumului anual se obține prin totalizarea consumului lunar specificat în convenție.

Date loc de consum

Pentru a continua, este necesar să selectezi locul de consum pentru care ai un contract activ sau dacă eșți client nou, să completezi datele locului de consum:

/ 0 locuri de consum
Adaugă loc de consum

Pentru a continua, vă rugăm să alegeți unul dintre serviciile disponibile:

Ofertă selectată

PPC Simplu Online

Valoare factură estimativă

FORMULA Calcul

de la produs până la

Factură electronică activată

Preț fix al energiei electrice (fară taxe reglementate)

0,885 lei/kWh

Ofertă selectată

PPC Relaxat

Valoare factură estimativă

FORMULA Calcul

de la produs până la

Factură electronică activată

Preț fix al energiei electrice (fară taxe reglementate)

0,878 lei/kWh

2 intervenții pe an incluse în abonament

Prețul abonamentului

0,43 lei/zi (TVA inclus) – rămâne neschimbat timp de un an.

Ofertă selectată

PPC Simplu Anual

Valoare factură estimativă

FORMULA Calcul

de la produs până la

Factură electronică activată

Preț fix al energiei electrice (fară taxe reglementate)

0,892 lei/kWh

3/4oferte
Ai nevoie de ajutor?
Ai nevoie de ajutor?
Selectează subiectul de interes
Ce reprezintă valoarea estimată?
Ce reprezintă valoarea estimată?

Valoarea estimată reprezintă valoarea pe care o poate avea factura ta, luând în considerare anumite tarife la momentul afișării produselor disponibile la vânzare.

Valoarea facturii este o valoarea estimativă și poate varia în funcție de consum și alte produse contractate pe acel loc de consum (ex. aparat de aer condiționat etc).

Prețul enegiei electrice afișat este un preț care nu conține toate taxele și tarifele reglementate.

Ai nevoie de ajutor?
Ai nevoie de ajutor?
Selectează subiectul de interes
Unde găsesc indexul?
Ce este convenția de consum?
Unde găsesc indexul?

Indexul actual se obține de pe contorul aflat la adresa pentru care se realizează demersurile de contractare.

*pentru contoarele cu mai multe ecrane, informația corectă se găsește pe ecranul 1.8.0

Ultimul index facturat de furnizorul anterior poate fi găsit pe desfășurătorul facturii.

Ce este convenția de consum?

Convenția de consum  reprezintă cantitatea de energie electrică care poate sta la baza emiterii facturilor estimative în lunile în care nu este disponibil un index real.

Valorile sunt completate automat, însă pot fi ajustate în concordanță cu obiceiurile tale de consum.

Informații suplimentare

Verifică informațiile privind distribuitorul și furnizorul și completează detaliile privind indexul aferente locului de consum selectat anterior.

Ai nevoie de ajutor?
Ai nevoie de ajutor?
Selectează subiectul de interes
Pentru ce este necesară declarația pe propria răspundere?
Pentru ce este necesară declarația pe propria răspundere?

Declarația pe propria răspundere confirmă că ai dreptul de folosință asupra imobilului pentru care intenționezi să închei sau să modifici un contract de furnizare a energiei electrice.

Date personale solicitant

Asigură-te că informațiile despre adresa de domiciliu și cele din cartea de identitate sunt corecte și complete.

Act de identitate
Salvează modificările
Declarație pe propria răspundere
Dețin calitatea de chiriaș/comodatar al locului de consum, până la:
Ai nevoie de ajutor?
Ai nevoie de ajutor?
Selectează subiectul de interes
Ce reprezintă acordurile de marketing?
Cum pot să îmi creez cont myPPC?
Ce reprezintă acordurile de marketing?

Acordul privind comunicarea de marketing pentru produsele de energie electrică și gaze naturale ne permite să îți comunicăm informații relevante despre produsele și serviciile noastre, cum ar fi oferte, promoții sau modificări tarifare.

Acordul de comunicare de marketing pentru produsele sau serviciile destinate casei are rolul de a stabili termenii și condițiile prin care îți putem comunica ofertele în legătură cu produsele sau serviciile speficice casei.

Acordul de comunicare de marketing pentru comunicări comerciale personalizate semnat este un document legal care ne permite utilizarea datelor personale în scopuri de marketing.

Cum pot să îmi creez cont myPPC?

Când contractul tău este finalizat, în ultima comunicare pe care o vei primi vei găsi toate informațiile necesare pentru activarea contului tău myPPC.

Acord comunicare de marketing

Prin completarea informațiilor de mai jos, îți exprimi preferințele în ceea ce privește comunicarea în scop de marketing, pe durata acestui contract.

Acord comunicare marketing privind produsele de energie electrică și gaze naturale

primesc de la PPC comunicări comerciale în scop de marketing direct care au legatură cu furnizarea de energie electrică şi/sau gaze naturale şi/sau alte bunuri si servicii dezvoltate de către PPC și/sau în colaborare cu parteneri ce pot include, dar nu se limitează la produse și/sau servicii privind eficiența energetică, servicii de asistență și reparații instalații de utilități (electricitate, apă, gaz), precum și alte bunuri sau servicii complementare cu serviciile PPC.

Acord comunicare marketing pentru produsele de servicii pentru acasă

ca datele mele de contact (nume prenume, e-mail, telefon, adresă) să fie transmise către alte societăți din grupul PPC pentru a fi prelucrate în scop de marketing direct ce vizează produse electrice/electrocasnice, servicii de asistență și reparații instalații de utilități (electricitate, apă, gaz), precum și alte bunuri sau servicii complementare cu serviciile PPC. Accesează www.ppcenergy.ro pentru mai multe detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Acord comunicare marketing pentru informări comerciale personalizate

să primesc de la PPC comunicări comerciale (marketing direct) personalizate în baza obiceiurilor de consum sau a preferințelor în utilizarea aplicațiilor puse la dispoziție de PPC în urma creării de profiluri prin mijloace automate sau manuale.

Modalități de transmitere a comunicărilor de marketing:
Crează-ți cont myPPC

Cu aplicația myPPC, disponibilă pentru mobil și desktop, vei avea acces la toate informațiile de care ai nevoie:

  • transmiți indexul pentru energie electrică și gaze naturale;
  • gestionezi mai multe locuri de consum, indiferent dacă ești titular de contract sau nu;
  • ai acces la un grafic de consum pentru a face comparații;
  • îți actualizezi datele de contact și setezi preferințele pentru notificări și mesaje promoționale;
  • dacă ești titular de contract, ai acces la PPC myEnergy Coach, singura platformă smart care-ți arată cum să consumi energie mai eficient.
Vezi convenția de consum

Modifică câmpurile în funcție de istoricul tău și obiceiurile de consum, astfel încât acestea să reflecte cât mai precis consumul tău lunar real. Asigură-te că noua valoare a consumului este identică cu valoarea transmisă în pașii anteriori.

Estimat initial: kWH
Total: $$$ kWH
Rezumat
Titular

Numar cerere:

Prenume si nume:

CNP:

Email:

Telefon:

Produs selectat
Adresa locului de consum contractată

Judet:

Localitatea:

Strada:

Numar:

Bloc:

Scara:

Apartament:

Semnătură

Get a better browser, bro.
Confirmă
Șterge
Felicitări!

Contractul tău a fost emis cu succes.

Documentele pentru încheierea contractului au fost transmise pe e-mail, dar le poți descărca și de mai jos.

Descarcă documentele contractuale
Descoperă produsele și serviciile esențiale pentru o casă funcțională și confortabilă!
Centrale termice

de la 163 lei/lună

Beneficii

  • Plata în tranșe egale
  • Livrare și instalare incluse în preț
  • Tehnologie de ultimă generație
  • Garanție extinsă

Aer condiționat

de la 84.9 lei/lună

Beneficii

  • Plata în tranșe egale
  • Livrare în 72 de ore
  • Instalare inclusă în preț
  • Instalare în maximum 4 zile

Protect 360 Light

12,99 lei/lună

Ai incluse

  • 2 intervenții anuale pentru reparații ale instalației electrice
  • o asigurare gratuită, care acoperă plata facturilor

Protect 360 Plus

20,49 lei/lună

Ai incluse

  • 2 intervenții anuale pentru reparații casnice pentru produse de tip termohidraulic, reparații ale instalației electrice, instalației de gaz, instalației de alimentare cu apă și canalizare, servicii de lăcătușărie, reparații ale tâmplăriei).
  • o asigurare gratuită, care acoperă plata facturilor.

Service Gaz Basic

20,60 lei/lună

Ai incluse

  • verificarea tehnică periodică a instalației de gaz și a centralei termice
  • 2 intervenții anuale pentru reparații ale centralei termice și reparații ale instalației de gaz.

Service Gaz Plus

23,19 lei/lună

Ai incluse

  • verificarea tehnică periodică a instalației de gaz și a centralei termice
  • 2 intervenții anuale de urgență pentru reparații casnice.

Service AC Clean

26,90 Lei

Ai incluse

  • 1 intervenție anuală per aparat de aer condiționat, pentru servicii de curățare și igienizare
  • 2 intervenții anuale de urgență pentru reparații de aer condiționat și ale instalației electrice, pe o perioadă contractuală de 24 de luni.

Service AC Clean DUO

44,90 Lei

Ai incluse

  • 1 intervenție anuală pentru două aparate de aer condiționat, aflate la aceeași adresă, pentru servicii de curățare și igienizare.
  • 2 intervenții anuale pentru reparații aer condiționat și reparații ale instalației electrice, pe o perioadă contractuală de 24 de luni.

Service AC Clean TRIO

59,90 Lei

Ai incluse

  • 1 intervenție anuală pentru trei aparate de aer condiționat, aflate la aceeași adresă, pentru servicii de curățare și igienizare.
  • 2 intervenții anuale pentru reparații aer condiționat și reparații ale instalației electrice și pe o perioadă contractuală de 24 de luni.

/oferte extra
Centrală termică
Beneficii
  • Plata în tranșe egale
  • Livrare și instalare incluse în preț
  • Tehnologie de ultimă generație
  • Garanție extinsă

Specificații tehnice

    • Eficiență energetică apă caldă: Clasa A
    • Eficiență energetică de încălzire: Clasa A
    • Display LCD
    • Tehnologie de condensare
    • Presiune maximă de 6-7 bar
Valoare produs Valoare tranșă
Aparate de aer condiționat
Beneficii
  • Plata în tranșe egale
  • Livrare în 72 de ore
  • Instalare inclusă în preț
  • Instalare în maximum 4 zile

Specificații tehnice

    • Clasă energetică răcire:  A++
    • Motor cu funcție de autocurățare
    • Funcție Wi-fi încorporată
    • Alte opțiuni extra în funcție de model
Valoare produs Valoare tranșă
Protect 360 Light
Ai incluse
  • 2 intervenții anuale pentru reparații ale instalației electrice
  • o asigurare gratuită, care acoperă plata facturilor
  • 2 intervenții anuale pentru reparații ale instalației electrice
  • o asigurare gratuită, care acoperă plata facturilor
  • În plus, poți solicita până la 2 intervenții ce includ deplasarea, manopera și piesele de schimb, în valoare maximă de 500 lei (TVA inclus) per intervenție.
Preț
Protect 360 Plus
Ai incluse
  • 2 intervenții anuale pentru reparații casnice pentru produse de tip termohidraulic, reparații ale instalației electrice, instalației de gaz, instalației de alimentare cu apă și canalizare, servicii de lăcătușărie, reparații ale tâmplăriei).
  • o asigurare gratuită, care acoperă plata facturilor.
  • 2 intervenții anuale pentru reparații casnice pentru produse de tip termohidraulic, reparații ale instalației electrice, instalației de gaz, instalației de alimentare cu apă și canalizare, servicii de lăcătușărie, reparații ale tâmplăriei).
  • o asigurare gratuită, care acoperă plata facturilor.
  • În plus, poți solicita până la 2 intervenții ce includ deplasarea, manopera și piesele de schimb, în valoare maximă de 750 lei (TVA inclus) per intervenție.
Preț
Service Gaz Basic
Ai incluse
  • verificarea tehnică periodică a instalației de gaz și a centralei termice
  • 2 intervenții anuale pentru reparații ale centralei termice și reparații ale instalației de gaz.
  • verificarea tehnică periodică a instalației de gaz și a centralei termice
  • 2 intervenții anuale pentru reparații ale centralei termice și reparații ale instalației de gaz.
Preț
Service Gaz Plus
Ai incluse
  • verificarea tehnică periodică a instalației de gaz și a centralei termice
  • 2 intervenții anuale de urgență pentru reparații casnice.
  • verificarea tehnică periodică a instalației de gaz și a centralei termice
  • 2 intervenții anuale de urgență pentru reparații casnice.
Preț
Service AC Clean
Ai incluse
  • 1 intervenție anuală per aparat de aer condiționat, pentru servicii de curățare și igienizare
  • 2 intervenții anuale de urgență pentru reparații de aer condiționat și ale instalației electrice, pe o perioadă contractuală de 24 de luni.
  • Verificare parametrii de funcționare aer condiționat
  • Inspectare vizuală stare aparat și traseu frigorific
  • Curățare filtre de praf
  • Curățare vaporizator și tăviță condens
  • Curățare flapsuri dirijare aer și ventilator unitate internă
Preț
Service AC Clean DUO
Ai incluse
  • 1 intervenție anuală pentru două aparate de aer condiționat, aflate la aceeași adresă, pentru servicii de curățare și igienizare.
  • 2 intervenții anuale pentru reparații aer condiționat și reparații ale instalației electrice, pe o perioadă contractuală de 24 de luni.
  • Verificare parametrii de funcționare aer condiționat
  • Inspectare vizuală stare aparat și traseu frigorific
  • Curățare filtre de praf
  • Curățare vaporizator și tăviță condens
  • Curățare flapsuri dirijare aer și ventilator unitate internă
Preț
Service AC Clean TRIO
Ai incluse
  • 1 intervenție anuală pentru trei aparate de aer condiționat, aflate la aceeași adresă, pentru servicii de curățare și igienizare.
  • 2 intervenții anuale pentru reparații aer condiționat și reparații ale instalației electrice și pe o perioadă contractuală de 24 de luni.
  • Verificare parametrii de funcționare aer condiționat
  • Inspectare vizuală stare aparat și traseu frigorific
  • Curățare filtre de praf
  • Curățare vaporizator și tăviță condens
  • Curățare flapsuri dirijare aer și ventilator unitate internă
Preț
Ai nevoie de ajutor?
Ai nevoie de ajutor?
Selectează subiectul de interes
Care este diferența între adresa de livrare și cea de facturare?
Care este diferența între adresa de livrare și cea de facturare?

Adresa de livrare și instalare face referire la locul la care ai nevoie de produsul ales.

Adresa de facturare este adresa la care primești factura de energie electrică/gaze naturale și va include tranșele produsului ales.

Cele două adrese pot să fie diferite sau nu, în funcție de opțiunile tale.

Adresă de livrare și instalare

Selectează sau adaugă o adresă de livrare a produsului selectat anterior. Adresa de livrare poate să difere de adresa locului de consum pentru care contractezi online un produs/serviciu PPC

1 / 0 locuri de consum
Adaugă o adresă de livrare

Completează informațiile necesare pentru livrarea produsului selectat la adresa dorită.

Rezumat

Titular

Numar cerere:

Prenume si nume:

CNP:

Email:

Telefon:

Produs selectat
Adresa loc de consum pentru facturare

Judet:

Localitatea:

Strada:

Numar:

Bloc:

Scara:

Apartament:

Semnătură

Get a better browser, bro.
Confirmă
Șterge
Felicitări!

Contractul a fost emis cu succes!

Documentele pentru încheierea contractului le primești pe e-mail, dar poți să le descarci și de mai jos.

Descarcă documentele contractuale
Se incarca…
    1
    2
    3
    4
    1
    Ofertă
    2
    Informații finale
    3
    Contractul tău

Valabilitare cod 2:00 [PHP]

Nu există date disponibile.

2/5locuri de consum

3/4oferte

Sistemul nu a putut sa citeasca informatiile din fisierul incarcat. Te rugam sa incarci o imagine mai clara.[PHP]

Editaza informatiile
Editeaza
Total: $$$ kWH

Numar cerere: D-7346287 (Salesforce)

Prenume si nume: Ion Popescu (Salesforce)

CNP: 1000000000000 (Salesforce)

Email: ion.popescu@gmail.com (Salesforce)

Telefon: 0700000000 (Salesforce)

  • PPC Relaxat (Salesforce)
  • 📄Factura electronica activata (Salesforce)
  • 💰Pret final: 0.68 Lei/kWh (Salesforce)
  • 📅Perioada de garanție preț: 12 luni (Salesforce)

Judet: Bucuresti (Salesforce)

Localitatea: Bucuresti (Salesforce)

Sector: 3 (Salesforce)

Strada: Panu Anastase (Salesforce)

Numar: 17 (Salesforce)

Bloc: D3 (Salesforce)

Scara: A (Salesforce)

Apartament: 6 (Salesforce)

Get a better browser, bro.
Confirma
Sterge
Descoperă produsele și serviciile esențiale pentru o casă funcțională și confortabilă!
/oferte extra
Ai nevoie de ajutor?
Ai nevoie de ajutor?
Selecteaza subiectul
Care este diferența între adresa de livrare și cea de facturare?
Care este diferența între adresa de livrare și cea de facturare?

Adresa de livrare și instalare face referire la locul la care ai nevoie de produsul ales.

Adresa de facturare este adresa la care primești factura de energie electrică/gaze naturale și va include tranșele produsului ales.

Cele două adrese pot să fie diferite sau nu, în funcție de opțiunile tale.

Adresă de livrare și instalare

Selectează sau adaugă o adresă de livrare a produsului selectat anterior. Adresa de livrare poate să difere de adresa locului de consum pentru care contractezi online un produs/serviciu PPC

STRADA Panu Anastase nr. 17

Loc de consum: PRO001E101626994

Cod Postal: 23451

Bl. D3 sc. A ap. AP 6; 031162, SECTOR 3, BUCURESTI

STRADA Drumul Lunca Marcusului nr. 58B

Loc de consum: RO001E101626870

Cod Postal: 23451

Bl. 1 sc. 1 ap. AP 8; 032363, SECTOR 3, BUCURESTI

STRADA Lipscani nr. 15

Loc de consum: RO001E101627890

Cod Postal: 50025

Bl. A sc. 2 ap. 10; 012345, SECTOR 1, BUCURESTI

STRADA Mihai Bravu nr. 21

Loc de consum: RO001E101628560

Cod Postal: 67890

Bl. C sc. 1 ap. 12; 043210, SECTOR 4, BUCURESTI

3/4locuri de consum
Adaugă o adresă de livrare

Completează informațiile necesare pentru livrarea produsului selectat la adresa dorită.

Rezumat

Titular

Numar cerere: D-7346287 (Salesforce)

Prenume si nume: Ion Popescu (Salesforce)

CNP: 1000000000000 (Salesforce)

Email: ion.popescu@gmail.com (Salesforce)

Telefon: 0700000000 (Salesforce)

Produs selectat
  • PPC Relaxat (Salesforce)
  • 📄Factura electronica activata (Salesforce)
  • 💰Pret final: 0.68 Lei/kWh (Salesforce)
  • 📅Perioada de garanție preț: 12 luni (Salesforce)
Adresa loc de consum pentru facturare

Judet: Bucuresti (Salesforce)

Localitatea: Bucuresti (Salesforce)

Sector: 3 (Salesforce)

Strada: Panu Anastase (Salesforce)

Numar: 17 (Salesforce)

Bloc: D3 (Salesforce)

Scara: A (Salesforce)

Apartament: 6 (Salesforce)

Semnătură

Get a better browser, bro.
Confirma
Sterge
Felicitări!

Contractul a fost emis cu succes!

Documentele pentru încheierea contractului le primești pe e-mail, dar poți să le descarci și de mai jos.

Descarcă documentele contractuale