Care este termenul de reconectare după întreruperea alimentării cu energie electrică pentru neplată?
Alimentarea cu energie electrică poate fi stopată în cazul neplății facturii. Reconectarea se face după plata integrală a facturii.
- Când va fi reluată furnizarea energiei electrice?
- Când se poate rezilia contractul de către furnizor?
- Ce se întâmplă dacă ai un contor inteligent?
Când va fi reluată furnizarea energiei electrice?
Reluarea furnizării energiei electrice se va efectua în maximum două zile lucrătoare, după înregistrarea plății integrale sau parțiale a facturii în sistemele informatice, a penalităţilor datorate şi a cheltuielilor ocazionate de sistarea furnizării.
Când se poate rezilia contractul de către furnizor?
În cazul în care, în termen de 60 de zile de la data întreruperii furnizării energiei electrice nu s-a efectuat plata integrală a facturii şi a penalităţilor datorate, furnizorul are dreptul de a rezilia contractul de furnizare a energiei electrice urmând ca sumele datorate să se recupereze conform dispoziţiilor legale în vigoare.
Ce se întâmplă dacă ai un contor inteligent?
În cazul în care la locul tău de consum există montat un contor inteligent, este posibil ca deconectarea și reconectarea energiei electrice să fie efectuată de către distribuitorul de energie de la distanță.
Pentru confirmarea plăţii sau a cererii de reconectare ne poți contacta telefonic la 021 9977, apel cu tarif normal, disponibil de luni până vineri între orele 08:00 și 20:00.